דלת אסם הזזה – עולם דלתות חדש

דלת אסם הזזה – עולם דלתות חדש

מהי דלת אסם?

דלת אסם הינה דלת בעלת מאפיינים מיוחדים, שהופכים אותה עם הזמן לפופולרית יותר ויותר. הייחודיות המרכזית שלה היא שדלת זו אינה נפתחת ונסגרת ככל דלת רגילה סביב הציר, אלא נעה לאורך הציר המחובר לקיר – דבר המקנה לה התאמה גם לחללים קטנים.

מדוע כדאי לבחור בדלת אסם על פני דלת רגילה?

כאשר אתם ניגשים לבחור דלת, אתם צריכים להבין מהם הצרכים שלכם על מנת לבחור בדלת הטובה ביותר עבורכם – נוכל לעזור לכם ולהעביר לכם את היתרונות שיש לדלת אסם על פני דלת רגילה, כך שתוכלו לעשות בחירה מושכלת.

ראשית, דלת אסם הינה מוצר ייחודי שעדיין אינו כה שכיח בשוק הדלתות, ולא תוכלו למוצאה בכל מקום. היא אמנם הופכת פופולרית עם הזמן, אך קנייתה תוכל להבטיח לכם ייחודיות ומראה רענן. בנוסף, דלת אסם הינה בעלת עמידות בשל החומרים האיכותיים מהם היא עשויה.

יתר על כן, מאפיין מרכזי ומשמעותי שישנו לדלת האסם הינו היעילות המרחבית שלה. דלת האסם אינה תופסת מקום רב משום שהיא נעה על ציר, ואינה נפתחת ככל דלת רגילה. דבר זה מקנה לה יעילות מרבית, ותוכל להיות מתאימה גם עבור מרחבים מצומצמים ביותר. כהמשך לכך, העובדה שהיא נעה על ציר מביאה לכך שדלת זו אינה נטרקת בחוזקה, אלא השימוש בה מייצר מינימום רעשים. בשל המאפיין המרכזי של דלת זו, גם אופן ההתקנה הוא פשוט מהרגיל. ההתקנה של דלת אסם אינה מורכבת, ויכולה להיות תהליך קצת יותר מהתקנת דלת רגילה שמצריכה קידוחים רבים ולכן יוצרת בלגן ולכלוך.

יתרון נוסף שיש לדלת האסם על פני דלת רגילה הוא האופן בו תוכלו להשתמש בה כחוצץ נוח, כאשר אתם זקוקים להפריד בין חללים. דלת רגילה סוגרת הרמטית בין חללים דבר שיכול להוות חיסרון ומגבלה. דלת אסם יכולה ליצור חציצה מינימלית במקום בו אתם זקוקים לכך, אך אינכם רוצים בהכרח בדלת שתופסת מקום והופכת את החלל לשני חלקים מובחנים. דלת האסם תוכל לעזור לכם להנות משני העולמות – ליצור לכם פרטיות או מקום אחסון בתוך חדר מובנה, אך בלי הצורך להתחייב לסגירה ההרמטית והמוחלטת שמקנה דלת רגילה.

דלת אסם – כפריות ומודרניות

אחד הדברים המיוחדים בדלתות אסם, שגורם לאנשים רבים להתאהב בהן במהירות הוא הסגנון שלהן. דלת אסם מדמה דלת אסם אמיתית, אך בו זמנית כוללת אלמנטים חדשניים ומודרניים. משום כך, היא משווה למרחב בו היא נמצאת אווירה כפרית ונעימה, מראה אלגנטי, נקי ואינו מתאמץ. תוכלו למצוא מגוון רב של סגנונות עיצוב דלתות אסם, כך שתוכלו לבחור בדלת המתאימה לכם היכן שרק תצטרכו אותה – בבית, במשרד או בחנות דלת אסם הזזה לשירותכם!

-צרו עימנו קשר לקבלת פרטים נוספים-

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf