דגמ"ח עבודה: כלי העבודה הבסיסי ביותר

דגמ"ח עבודה: כלי העבודה הבסיסי ביותר

אנשי עבודה צריכים בגדים חזקים, ודגמ"ח עבודה מקצועי, חזק, עמיד ונוח גם לשימוש וגם ללבישה הוא לא מצרך כה נפוץ. נכון, שוק בגדי העבודה והדגמ"חים עמוס לעייפה בדגמים שונים, צבעים שונים, עיצובים שונים, אבל העובדה שיש הרבה היצע לא מעידה על איכות ההיצע, ומי שחשובה לו הנוחות בעבודה, נוחות כזו שתומכת בעבודה ללא הפרעה, אסור שיתפשר על דגמ"ח בינוני וחלש.

אם אתם מחפשים למצוא סוף כל סוף את הדגמ"ח האולטימטיבי, מכנס העבודה שעושה את העבודה, תמשיכו לקרוא ותגלו איזה דגמ"חים זמינים היום, ובאיזה רמות איכות ונוחות.

מה חייבים למצוא בדגמ"ח עבודה מדוגם:

  1. כיסים – מה שהופך את הדגמ"ח לדגמ"ח, הכיסים שלכם הם לא רק המקום בו אתם שוכחים דברים ומגלים אותם אחרי הכביסה, אלא גם המקום להניח בו את הדברים הקטנים שאתם צריכים איתכם באתר העבודה, ולא רוצים להיגרר עם תיק. דברים קטנים וזמינים חייבים כיסים חזקים ונוחים לגישה, בדגש על נוחים מאוד לגישה. שימו לב שבדגמ"ח שלכם יש את מספר הכיסים הדרוש לכם ליום עבודה ממוצע.
  2. גומי מול חגורה – כיום יש דגמ"חים לעבודה המחוזקים עם גומי, ממש כמו מכנסי אימונים לספורט. עובדים רבים מעדיפים את הדגמים הללו שכן בכדי ללבוש אותם בנוחות אין כל ורך בחגורה, מה שמאפשר לשים את חגורת הכלים ישירות על המכנסיים, פחות מסורבל מחגורת כלים על חגורה רגילה (לאלו שחגורת הכלים שלהם היא לא חלק מחגורה רגילה עם תוספים). שימו לב שעם הזמן, בייחוד אם אתם עובדים בתנאים קיצוניים, הגומי של הדגמ"ח לא יעבוד כמו שעבד בתחילת הדרך, עקב בלאי, מה שלא קורה לדגמ"ח עם מקום להכנסת חגורה.

דגמ"ח זה גם אופנה

עבודה עושים לא רק בשביל הכסף, ובעבודה כמו בכל מקום כדאי גם להראות טוב, כי זה בטח לא מזיק. עיצוב הדגמ"ח האידיאלי לעבודה כולל לא רק את כמות, מיקום וגודל הכיסים שאתם צריכים, אלא גם את התחושה הטובה שיש לנו כשאנו לובשים פריט לבוש שאנחנו מרגישים איתו בנוח, כזה שאנו אוהבים ויודעים שהוא נראה טוב.

אין כל סיבה שדגמ"ח העבודה שלכם לא יעבוד בשבילכם גם באספקט הוויזואלי, ויספק מענה אופנתי בהמשך למענה הטכני שמכנס העבודה הזה נועד לשמו. העיצובים שהכי עובדים בדגמ"חים כיום הם הדגמ"ח בבד קומנדו או הסוואה, צבע חאקי, וכמובן, שחור.

כיום תוכלו למצוא גם דגמ"ח עבודה עם פסים זוהרים, בעיקר למי שעובד בלילה, למי שעובד בסמוך לכבישים, או אפילו בסביבה מיוערת או דחוסה באובייקטים בה חשוב לראות ולהראות לצורך הבטיחות. תוכלו להתווכח האם זה משפר את מראה הדגמ"ח או פוגע בו, אם זה בוודאי תסכימו שבהרבה מרחבי עבודה מוטב להיות עם מכנס עם פס זוהר מאשר אם מכנס ללא פס.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf