גברא אנרג'י: סוד האנרגיה הגברית ודרכים לשיפור הביצועים

גברא אנרג'י: סוד האנרגיה הגברית ודרכים לשיפור הביצועים

לא בכל תקופה בחיים האנרגיה המינית של הגבר נמצאת בשיאה, ויכולות להיות לכך סיבות רבות במישור הפיזיולוגי והנפשי. לעיתים מדובר בכמה ימים חולפים ולפעמים בתקופה יותר ממושכת, בה החשק המיני יורד, קשה להשיג ולשמור על זקפה, ומה שקורה בחדר המיטות קורה פחות ובצורה קצת מאכזבת. לא פעם, מצבים כאלו משפיעים על הסיפוק מהחיים הזוגיים, ובכלל על הדימוי הגברי והביטחון העצמי. לכן, חשוב לדעת שקיימים תכשירים טבעיים כמו גברא אנרג'י שיכולים לעזור.

אבל קודם כל, סביר להניח שאתם יודעים שהרפואה הקונבנציונאלית מציעה תרופות כמו סיאליס, סילנדאפיל, ויאגרה וכדומה. התרופות האלו בהחלט יכולות לסייע להשגת זקפה חזקה וממושכת יותר, וכבודן במקומן מונח. עם זאת, ראוי לציין כי הן אינן מגבירות באופן בסיסי את החשק המיני, אלא בדרך העקיפה (שגם היא עובדת), של שיפור ההנאה ומכאן התכיפות ביחסי המין. כמו כן, התרופות האלו מלוות לעיתים בתופעות לוואי, כמו דפיקות לב מואצות וכאבי ראש, ובכל מקרה הן מחייבות מרשם רופא. לעומת זאת, קיימים גם התכשירים הטבעיים כמו גברא אנרג'י .

מה זה גברא אנרג'י

חשוב להדגיש שעולם התכשירים הטבעיים לאון הגברי אינו עשוי מקשה אחת. בשוק המקומי והבינלאומי מוצעים שלל תכשירים, חלקם יעילים יותר, חלקם פחות, אחרים לא עושים שום דבר, ולפעמים אפילו לא בריאים. לכן, למי שמחפש מענה טבעי כדאי לבדוק היטב מיהי החברה העומדת מאחורי המוצר, האם הוא נבדק קלינית, כמה זמן התוסף כבר קיים על המדפים, וכמובן מה הוא מכיל.

כאמור, אחת הדוגמאות לתוסף טבעי לחיזוק האון הגברי הינו גברא אנרג'י, המורכב מארבעה עשר רכיבים טבעיים. כל אחד מהרכיבים האלו הוא בעל תרומה מיוחדת משלו, כך שהפעילות המשותפת נועדה לשפר את חיי המין על ידי חיזוק האון הגברי, ולעיתים היא גם מועילה לזקפה חלשה ולשפיכה מהירה.

למשל, בתוסף הזה יש מיץ עשב חיטה שנודע כיעיל למצבי אין אונות, וכן ג'ינסנג קוריאני התורם לשיפור האון הגברי. זאת בנוסף לקנדיום מוניירי התורם לשיפור זרימת הדם,  ג'ינקו בילובה המחזק את האון הגברי וזרימת הדם, ויטניה משכרת המעלה מדדים של טסטוסטרון ומפחיתה מתחים, ועוד.

כאמור, מדובר בתוסף שהוא מאה אחוז טבעי, ואין לו תופעות לוואי מדווחות. על פי היצרנית, ניתן לעשות בו שימוש בכל גיל והוא גם כשר פרווה, כך שכל המגזרים יכולים להשתמש בו. בנוסף, אין צורך במרשם רופא על כל המשתמע מכך.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf