בקרוב עיריית רמת גן תפסיד מיליונים בהכנסות ארנונה

רצה הגורל ודווקא בשבוע שבו מועצת העיר ברמת גן קיבלה החלטה להעלות את הארנונה לעסקים בשיעור של 2.18%, אחת מ-משלמות הארנונה המשמעותיות בעיר החליטה למכור 8 קומות משרדים בעיר ובעצם להודיע שהיא בדרך להפסיק לשלם ארנונה ברמת גן.

בנק מזרחי, שבבעלותו כ- 11.5 אלף מ"ר של משרדים מתכוון למש את כוונתו להעביר את הנהלת הבנק ללוד. המשמעות עשוי להיות בעלת השפעה ארוכת טווח לעיר עת יקטנו הכנסות הארנונה בעשרות מיליוני שקלים מחד ועלולים להוות התחלת נטישת עסקים את מתחם הבורסה שהינו יקר ופקוק כאשר קיימות חלופות נוחות לא פחות וזולות משמעותית כגון בני ברק או לוד במקרה של בנק מזרחי.

דירקטוריון הבנק אישר בשבוע שעבר את העסקה למכירת שמונה קומות של מטה ההנהלה במגדל משה אביב ברמת גן לקרן הריט סלע קפיטל ב–278 מיליון שקל. בינתיים הבנק ימשיך לשכור את המשרדים למשך 8 שנים אך צפוי בהדרגה להעתיק את מושב ההנהלה למשכנו החדש בלוד, אשר שוכן בקרקע שרכש ובו יושב כעת מרכז לוגיסטי של הבנק. חוזה השכירות, שהינו בעלות של כ- 17 מיליון ₪ בשנה, עדיין מותיר שביב של תקווה עבור תושבי העיר שכן ההסכם מעניק אופציה לעוד 24 שנים כך שאולי בסוף הבנק יחליט להשאר בעיר ?

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf