ביתני שמירה – כל מה שרציתם לדעת

ביתני שמירה – כל מה שרציתם לדעת

היום, במציאות בה אנו חיים בשנת 2020, בכל מקום ציבורי שנגיע אליו נתקל בשומר או מאבטח בכניסה. הצורך בשומרים הוא הכרחי והוא לבטחון כל אחד ואחת מאיתנו. לרוב איפה שנמצא שומר, נמצאים גם ביתני שמירה (בוטקה). ביתן השמירה הוא חלק שנובע מחוק השומרים אשר נכנס לתוקף לפני כשלוש שנים, בשנת 2017. לפי חוק זה, על כל מעסיק של שומר או איש אבטחה לדאוג לזכויותיו ולתנאי עבודה הולמים. עיקר התנאים והזכויות הם אלו:

  1. עמדה מקורה – בכדי שהשומר יוכל לשהות במקום שמגן עליו מפני השמש בקיץ או גשם ורוחות בחורף, חובה שתהיה לו עמדה מקורה כגון ביתן שמירה, בוטקה. כך השומר יוכל לבצע את עבודתו כראוי בכל עונות השנה.
  2. בביתן השמירה חובה שתהיה גישה לנקודת מים ושירותים
  3. חובה שתהיה בביתן השמירה נקודת חשמל – וזה על מנת שיהיה ניתן לחבר מכשירי חימום או קירור בהתאם לעונה.
  4. חובה שיהיה בביתן שמירה מקום אחסון שבו השומר יוכל להניח את חפציו האישיים.

ביתני שמירה – אילו סוגים יש ומה הם כוללים?

ישנו מספר סוגים של ביתני שמירה, חלקם קבועים וחלקם ניידים. ההבדל העיקרי בין המבנים הוא בגודל שלהם. הרוב הגודל של המבנים ינוע בין 135*135 מטר (שזה המבנה הקטן ביותר) עד 270*270 מטר, אך כמובן שיש גם כאלו במידות אחרות גדולות יותר או קטנות יותר. במבנים הקטנים לא יהיה כל כך מקום מעבר למה שחייב להיות לפי חוק השומרים, במבנים הגדולים יותר יש מקום אפילו לעמדת מחשב ובקרה. ביתני השמירה הניידים לרוב יהיו בנויים מפח מגולוון שעמיד בפני רוחות חזקות, חום וקור. כחלק מהחוק, כל ביתן מגיע עם נקודת חשמל, תאורה ולעיתים גם עם מזגן, מחשב או קופה, סורגים, חלונות כמובן, דלת זכוכית או פלדה. כל האפשרויות האלו מסייעים לכם לבחור את ביתן השמירה שיהיה הכי מתאים לצרכים שלכם. היתרון בביתן שמירה נייד הוא שניתן לשנע אותו וניתן להניח אותו בכל מקום, כך שאין צורך באישורי בניה ו/או בבניית מבנה.

הצורך בביתני שמירה הוא במקומות רבים. חניונים, מושבים וקיבוצים, מפעלים, אתר בניה, מתחם קניות, מוסדות השכלה הם רק חלק קטן מהמקומות בהם נתקל בביתן שמירה. במידה ואתם בעלי עסק כזה או אחר ואתם מעסיקים שומרים, עליכם לדאוג עוד היום לעמדה מקורה לשומר. לכן, במידה ואתם רוצים להזמין ביתן שמירה הכנסו לאתר הבא שם תוכלו למצוא פרטים נוספים, דגמים ואפשרויות משלוח.

צילום: ארבל שטראוס

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf