בחירת נעלי נשים בלי להתפשר על המאפיינים החשובים

בחירת נעלי נשים בלי להתפשר על המאפיינים החשובים

איך בוחרים נעלי נשים שהן גם מחמיאות וגם נוחות? ומה עושים כשמזמינים נעליים דרך האינטרנט? בעידן הנוכחי, שבו נשים עובדות מסביב לשעון ופעמים רבות גם מטפלות בילדים ובמטלות הבית, ישנה חשיבות גדולה לבחירת דגם הנעליים שמתאים לאורח חייהן. במקביל, נשים רוצות שהנעלים שלהן יחמיאו להן ולגזרה שלהן וגם חשוב להן שהנעלים יהיו נוחות ובריאות לכף הרגל שכן הן עומדות או הולכות שעות רבות במהלך היום.

נעליים הן מוצר בריאותי

אין דרך יפה לומר זאת: רוב הנעליים לנשים שנמכרות כיום מיוצרות בפס המוני.

המידות אחידות, הצורה אחידה ופעמים רבות החומרים ממנה הנעל עשויה אינם מותאמים לאקלים הספציפי במדינה בה חיים האנשים שנועלים את הנעל. נעל שלא מתאימה לכף הרגל יכולה להשפיע על בריאות מי שנועל אותה, בעיקר בכל מה שקשור בבריאות הגב וכפות הרגליים. כאשר מדובר על שעות רבות הנזק יכול להיות גדול ובעיקר לגרום לכאב וסבל. בעת בחירת הנעל, יש לשים לב שהן לא לוחצות מידי, שהן מספיק גמישות ושהן מספיק מאווררות ותומכות בכף הרגל.

בחירת מידת נעלי נשים – כמה דגשים

אנשים רבים, הן גברים והן נשים, טועים לחשוב לפעמים שנעל אינה טובה או נוחה – כשלמעשה הם פשוט בחרו לעצמם מידה לא נכונה. כולם מכירים את המצב הזה של חבישת הקרסול האחורית, או הזרת הנפוחה והמשופשפת, כל אלו הם בדרך כלל תוצאה של בחירת מידה לא נכונה. וזה קורה בדרך כלל כי אנחנו "נעולים" על המידה שלנו, בלי להביא בחשבון שיש הבדלים כאלו ואחרים בממדים ובמידות בין הדגמים. לכן, בזמן בחירת נעליים, הכלל הקובע הוא נוחות. מידה נכונה של נעל היא מידה בה הרגל מצד אחד מוחזקת היטב בתוך הנעל ואינה רופפת – ומאידך היא לא לוחצת וגורמת לפצעים. רצוי בעת בחינת המידה לשים לב שהגרביים שנמצאים על כף הרגל אינם דקים או עבים מידי.

ומה לגבי רכישת נעלי נשים באינטרנט?

חברה שמכבדת את עצמה מחזיקה כיום גם בחנות מקוונת וזאת על מנת לענות על הצרכים של כל הלקוחות, מכל האזורים בארץ. בעת בחירת נעלי נשים באינטרנט רצוי לבחון את מפרט הנעליים, באילו חומרים השתמשו על מנת לייצר אותן וגם את ותק החברה ומדיניות ההחזרים שלה. כמובן שבעת הרכישה יש לשים לב למידת הנעליים על מנת להימנע ממצבים של הזמנת מידה לא נכונה.

כמה דגשים מיוחדים לנשים בישראל

בבואך לבחור נעל איכותית, כדאי לוודא שהנעליים שלך יהיו מתאימות לנשים הישראליות – מכל מני בחינות שאולי לא הבאת בחשבון עד כה.

לא משנה אם מדובר על

  • נעלי עקב
  • מגפונים
  • נעלי סירה
  • או מגפי נשים ליום יום

בכל אחד מהמקרים חשוב להקפיד על נעליים שמתוכננות ובנויות באמצעות חומרים המותאמים לאקלים הישראלי ולאישה הישראלית וכדאי גם לבדוק אם הנעליים מיוצרות תוך בשימוש טכנולוגיות ידידותיות לסביבה. כמו כן, תמיד רצוי לבחור בחברה שנשארת כל הזמן עם היד על הדופק בכל הנוגע לאופנה המשתנה ומציעה מגוון רחב של נעלי נשים ממנו תוכלי לבחור את הנעל החדשה שלך.

תתחדשי!

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf