בודק חשמל – הסבר על המקצוע

בודק חשמל – הסבר על המקצוע

בודקי חשמל משמשים לבדיקת מערכת החשמל של בניין. הם יכולים לשמש לבדיקת החיווט, מפסקי החשמל ורכיבים אחרים. בודק חשמלי הוא מכשיר המשמש למדידת המתח והזרם במעגל חשמלי. הבוחן יכול לשמש לבדיקת התנגדות של מעגלים, כמו גם לבדיקת קצרים או עומסי יתר.

בודק חשמל – באיזה תעשיות זה משמש?

בודקי חשמל משמשים במגוון תעשיות כמו בנייה, ייצור והנדסה. הם גם נמצאים בדרך כלל בבתים מכיוון שהם נחוצים לבדיקת גופי תאורה, מכשירי חשמל והתקנים אחרים. ניתן להכין בודק חשמלי עם לוח מעגלים שעליו נורית LED. הנורית תידלק כאשר המתח יגיע לרמה מסוימת.

בודק חשמלי הוא מכשיר שמודד את המתח, הזרם, ההתנגדות והמשכיות של הספק החשמלי. בודקי חשמל משמשים כדי לוודא שהחיווט החשמלי בבית או במשרד בוצע כהלכה. ניתן להשתמש בהם גם לבדיקת מכשירים וציוד לפני התקנתם.

מכשיר לבדיקת תכונות חשמליות של המעגל החשמלי

בודק חשמלי הוא מכשיר שבודק את התכונות החשמליות של מעגל. הוא משמש למדידת מתח, זרם, התנגדות והמשכיות. ניתן למצוא בודקי חשמל בגדלים וצורות רבות ושונות. לרוב מדובר במכשירי כף יד עם נקודת בדיקה אחת או שיש להם נקודות בדיקה מרובות לבדיקות מרובות. לבודקים מסוימים יש ספקי כוח מובנים בעוד שאחרים דורשים מתאם AC או סוללות. בודק חשמל שימושי בתחומים רבים ושונים, כולל אלקטרוניקה, בנייה וייצור, בין היתר.

בודקי חשמל הם מכשירים המאפשרים לך לבדוק מעגלים חשמליים. בודק חשמלי יכול לשמש למטרות רבות כגון מציאת חיווט פגום, בדיקת מעגל לפני הרכישה או בדיקת מעגל שהותקן לאחרונה. הם משמשים גם באתרי בנייה בעת ביצוע בדיקות חשמל. הטסטר משמש גם לבדיקת איכות חלוקת החשמל ולוודא שאין סכנה להתחשמלות.

מידע נושא על אפשרויות שימוש במכשיר

ניתן להשתמש בודק חשמלי כדי לבדוק את הבידוד של חוטים, כבלים והתקנים. בודקי חשמל הם מכשירי כף יד קטנים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לבדוק אם לחוט או כבל יש כמות נאותה של בידוד. הם ידועים גם כבודקי המשכיות או בודקי מעגלים.

הסוג הנפוץ ביותר של בודק חשמלי פועל על ידי חיבור שני בדיקות במכשיר ומגע בהם יחד ביד אחת. זה בודק את ההמשכיות בין שני הבדיקות. לכמה סוגים אחרים של בודקים עשויים להיות יותר משני בדיקות שאתה יכול לגעת בהן יחד עם היד שלך, או אולי יש להם מתג שאתה יכול להעיף בין יצירת מגע עם הבדיקות.

ניתן להשתמש בבודקי חשמל כדי לבדוק את התכונות החשמליות של מכשיר. הם משמשים גם בתעשיות כמו רכב, תעופה וחלל, נפט וגז, ייצור, בנייה ועוד רבים. בודק חשמלי הוא מכשיר המודד את התכונות החשמליות של חפץ על ידי העברת זרם דרכו. זה יכול למדוד מתח, זרם והתנגדות כמו גם לחשב כוח. בכל אופן, כל עוד מדובר על בדיקה תרמוגרפית, שימו לב כי אתם פונים אל מומחים אמיתיים!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf