בדיקת דם פרטית – עד אליכם הביתה

בדיקת דם פרטית – עד אליכם הביתה

אין אדם שלא מעדיף את הסביבה הטבעית שלו, בפרט כאשר מדברים על בדיקות פולשניות, או אפילו בדיקת דם. זו יכולה להיות בדיקת שתן, תרבית או כל בדיקה אחרת, אבל כאשר מצויים בצום, אין שירות טוב יותר מהגעת השירות עד לבית – כאמור, בדיקת דם פרטית בבית שלכם, מבלי להגיע לקופה, מבלי להמתין בתור, עם גמישות מלאה, זמינות מלאה והעיקר? מהות של שירות שהולכת ותופסת תאוצה בכל העולם וגם בישראל. לא מבינים במה מדובר? על מהותה השירות במאמר שלפניכם.

איך אפשר לעשות בדיקת דם בבית?

בדיקת דם פרטית ניתנת לביצוע על ידי אחים ואחיות מוסמכים המגיעים עד לבית שלכם ונותנים את השירות הטוב ביותר. לצורך הדוגמא, קחו את אנשי הגיל השלישי – אלו שכבר לא תמיד בעלי מסוגלות לפקוד את קופות החולים או חלילה לבוא במגע עם מחלות המצויות באוויר. בדיוק לשם כך הוקם שירות של צוות מקצוענים בתחום המגיעים עד הבית ועושים את הבדיקה בצורה הסטרילית ביותר ובעיקר, דיסקרטית. נכון להיום, אנשים המרותקים למיטה הם לא היחידים לקבל את הבדיקה בבית, אפשר ואפילו מומלץ למנוע את המצב הזה ולהשיג את מירב הנוחות באמצעות בדיקת דם ממוקדת ביתית שגם יודעת לשמור על הסודיות והפרטיות שלכם.

איך עושים בדיקת דם בבית?

בדיקת דם פרטית המבוצעת בבית הינה סודית כפי שכבר צוין, כאן, שומרים על הפרטיות שלכם במלוא מובן המילה. את הבדיקות ניתן לבצע גם אם אין פנייה מרופא, כאמור, לא צריך לחכות גם לתור של הרופא בכדי לעשות את הצעד הבא. הבדיקה עצמה מהירה, היא קלה ולרוב, היא אינה כואבת. את התשובות ניתן למעשה להשיג בקלות באמצעות מייל, פקס או אפילו באמצעות חיבור ישיר אל התיק הרפואי שלכם במחשב. אז כל מה שצריך לעשות זה לתאם עם אח או אחות מוסמכים והנה, הבדיקה הזו יוצאת לדרך בצורה הקלה, היעילה ובעיקר המקצועית ביותר. אח או אחות יכולים להגיע לא רק לבית הפרטי שלכם, למעשה, אתם קובעים איפה, איך ומתי באמצעות יצירת קשר אחת.

אצל מי עושים בדיקת דם פרטית?

בדיקת דם פרטית, חשוב כי תעשה על ידי אחים או אחיות מוסמכות, למען הסר ספק, חשוב ביותר לבדוק את כל מה שצריך לרבות תעודות המעידות על העסקה קיימת בגופים נוספים או במקביל, על פי רישיון משרד הבריאות. כמו כן, אם יש מישהו שאתם מכירים והוא חבר קרוב או בן משפחה – אין יותר טוב מהמלצה קרובה שתמנע מכם את הספק.

בסיכום דבר, אם אין לכם זמן, אתם עסוקים או אפילו נמנים מבין אנשים שדורשים את הפרטיות שלהם – אין ספק כי השירות הזה הוא השירות המתאים ביותר עבורכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf