ארון אמבטיה עומד או תלוי? זאת השאלה…

ארון אמבטיה עומד או תלוי? זאת השאלה…

האמבטיה מהווה את החלל הכי חשוב, כמעט, בבית שלכם. באמבטיה כל אחד מקבל את זמן האיכות שלו, תוך כדי שמירה מרבית על הפרטיות שלו, בשל העירום שנהוג להיות בו באמבטיה. זה הזמן הפרטי שלכם עם עצמכם, בו אתם נוהגים לבלות מדי יום ביומו, לפחות פעם אחת ביום, אם לא יותר. השקענו הרבה מחשבה ומאמצים בכתיבה של המאמר שלפניכם, ולכן, אנו ממש מבקשים ממכם, תקראו למן ראשית המאמר ועד לתומו, תכבדו את ההשקעה הרבה שלנו, ואולי, בין השאר תגלו – ארון אמבטיה עומד או תלוי? זאת השאלה…

מה הם היתרונות הבולטים של ארון אמבטיה עומד?

ואין שאלת פתיחה של מאמר, בנושא הנדון, יותר טובה מזאת – "מה הם היתרונות הבולטים של ארון אמבטיה עומד"?, ובכן, מרוב שיש לארון אמבטיה עומד כה הרבה יתרונות, התלבטנו איזה בדיוק להציג בפניכם, בתשובתנו הראשונה. בכל זאת, הבטחנו, ולכן נקיים, כי "מלה שלנו היא ברזל", ונציג בפניכם את היתרונות הכי בולטים של ארון אמבטיה עומד כלהלן –

  • כאשר ארון האמבטיה עומד, הוא מיטיב להסתיר את השטח שקיים ממתחת לרגליים שלו, ובמלים מובנות יותר – נותר לכם שטח רצפה מזערי עבור עבודות הניקיון. מה שהופך את ארון האמבטיה העומד כאפשרי לניקיון במשימה קלילה, מהירה ואפקטיבית יותר.
  • הסגנון של ארון האמבטיה העומד יותר נוח לבני אדם מבוגרים, כמו גם לילדים קטנים, בשל העובדה שהוא מאוד נמוך, והמבנה שלו ידידותי למשתמש ופשוט קל למדי.
  • ארון האמבטיה העומד מהווים מקור משיכה לתמיד, כאשר הוא מבצע סינרגיה מיטבית ביחד עם ההגדרות של חלל האמבטיה הקונבנציונליות והמודרניות כאחת.
  • היתרון האחרון, ואולי הכי חשוב מכל מה שהצגנו בפניכם עד עכשיו, ארון האמבטיה העומד עשוי להציע שפע של מקומות אחסון, מה שמאוד הכרחי או חיוני בחלל האמבטיה. במידה ותגדילו את כמות המדפים שבו, תיהנו משטח רב יותר של מקום לאחסון.

האם ארון אמבטיה עומד יעיל במקרה שהחפצים שעליו כבדי משקל?

ושאלה עניינית, תזכה אתכם בתשובה עניינית – "האם ארון אמבטיה עומד יעיל במקרה שהחפצים שעליו כבדי משקל"?, ובכן, כדי להתכתב בהצלחה עם השאלה הזאת, ראשית כל, תלחצו על הקישור הבא – קטלוג ארונות אמבטיה. באמצעות עיון בתמונות של הקטלוג הזה תוכלו לאמוד, פחות או יותר, את יכולת הנשיאה של ארון האמבטיה העומד, וזאת משום שבקטלוג זה מופיע אף מפרט טכני. הנחת היסוד ההכרחית שלנו באה לידי ביטוי בכך, שבטרם ההתקנה של ארון זה, תשאלו את המתקין, באם הקיר שעליו אמור להתלבש ארון האמבטיה העומד יכול להכיל משקל של קומפוזיציה עומדת. במידה והתשובה שלו תהיה שלילית, נותרה בידכם האופציה היחידה – לבחור במשהו אחר מהקטלוג המרהיב הנ"ל של ארונות האמבטיה. באם אתם בתהליך של שיפוץ כללי של הבית שלכם, תוודאו כי יש מספיק מקום מרווח לארון האמבטיה העומד, שאפשר להעשיר אותו באמצעות התקנה של קיר גבס נמוך. והשמיים הם הגבול…

מה מקור ההתלבטות בין ארון אמבטיה עומד לבין ארון אמבטיה תלוי?

ושאלה שחותמת את דברינו – "מה מקור ההתלבטות בין ארון אמבטיה עומד לבין ארון אמבטיה תלוי?" ועליה נשיב להלן – ההחלטה שלכם בין שני סוגי ארונות האמבטיה שתוארו לעיל, מתחילה ומסתיימת רק בסדר העדיפויות שלכם, מסגרת התקציב, ועד כמה יש לכם באמת מקום פנוי. ארון האמבטיה התלוי נשמע כרעיון אדיר במידה ויש לכם מקום קטן למדי, ואתם מעוניינים ליצור אשליה שהוא גדול יותר. במידה וחשוב לכם יותר נראות תעשייתית, כי אז ארון האמבטיה העומד יותר ישים. הכול יהיה חשוף לעינכם, בסגנון תעשייתי, כאמור לעיל, כאשר המון מעצבי פנים דווקא דוגלים בשיטה זאת, על מנת לייצר נראות מגובשת, חמימה, שמא כמעט סבלימנלית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf