https://www.alpm.co.il – אל תתפשרו על אחת ההלוואות הגדולות והחשובות ביותר בחייכם

https://www.alpm.co.il – אל תתפשרו על אחת ההלוואות הגדולות והחשובות ביותר בחייכם

הלוואת המשכנתא היא אחת ההלוואות הגדולות והחשובות ביותר בחייהם של רבים. ובכל זאת, לא מעט אנשים לוקחים הלוואת משכנתא ללא היכרות עם כלל המסלולים הקיימים, הריביות הממוצעות בשוק ומשמעות פריסת ההחזרים על פני עשרות שנים. אז אם גם אתם מתכוונים לקחת הלוואת משכנתא בעתיד הקרוב, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות ננסה להדגיש את כל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות ההלוואה.

מבחר מסלולי השקעה שונים – הכירו את ההבדלים בין מסלולי המשכנתא השונים

תחילה חשוב לדעת שהלוואת המשכנתא כוללת כמה וכמה מסלולי הלוואה שונים. תמהיל המשכנתא המלא כולל את כל מסלולי ההלוואה השונים מהם מורכב ההחזר החודשי. אנשים ללא ידע מקצועי בתחום לא יכירו את המסלולים האטרקטיביים ביותר ולא ידעו להרכיב תמהיל משכנתא מנצח המבטיח לבעליו גם ריביות נמוכות וגם החזר חודשי נוח. לכן, אל לכם לקחת את אחת ההלוואות הגדולות בחייכם ללא סיוע מקצועי של אנשי מקצוע העוסקים בתחום. כיום יש לא מעט יועצי משכנתאות מקצועיים המכירים את כל מסלולי ההלוואה הקיימים ויודעים להרכיב מהם תמהילי משכנתא מנצחים בהתאם לצרכיו של כל לקוח. הבנקים בישראל מעמידים לרשות הציבור יועצי משכנתאות מטעמם לסיוע בכל שלבי הרכבת התמהיל. אך האם זה מספיק?

וודאו שהיועץ שלכם משרת את הצרכים האישיים שלכם בלבד – יועץ פרטי לעומת יועץ בנקאי

יועצי משכנתאות בנקאיים משרתים בראש ובראשונה את צורכי הבנק (מקום עבודתם). לכן, הם לא ממהרים להציג בפני לקוחותיהם את מסלולי ההלוואה האטרקטיביים והזולים ביותר. לעומתם, יועצי משכנתאות בנקאיים מטעם אלפא משכנתאות, https://alpm.co.il, אינם מחוייבים לבנקים השונים ומשרתים את צורכי הלקוחות בלבד. יועצי משכנתאות פרטיים לומדים להכיר את מצבם הכלכלי של הזוג הלווה ועל בסיס היכרות זו מרכיבים תמהיל משכנתא מנצח. התמהיל מורכב תוך התחשבות בהכנסות הזוג, בהוצאות קבועות, בצפי לקידום בעבודה, בצפי לסיום לימודים ועוד. כלל המשתנים הללו מוכנסים לתמהיל המשכנתא הכולל את המסלולים האטרקטיביים והמותאמים לצורכי הלקוחות.

גם אם לקחתם הלוואת משכנתא בכוחות עצמכם – יועצי משכנתאות מקצועיים ידעו לסייע לכם ולהוזיל את סך ההחזרים בעשרות אלפי שקלים!

לכן, אל לכם להסתפק בשירות החינמי המוצע בבנקים השונים – יועצי משכנתאות פרטיים יוכלו לחסוך לכם עשרות ואף מאות אלפי שקלים במרוצת כל שנות ההחזרים. לקחתם הלוואת משכנתא ללא סיוע של יועץ פרטי? עוד לא מאוחר. יועצים פרטיים מבית אלפא משכנתאות מציעים ללקוחותיהם שירותי מחזור משכנתא המאפשרים ללקוחות ליהנות משינוי כל תנאי ההלוואה. במסגרת הליך מחזור משכנתא כל לקוח יכול לקבל הלוואת משכנתא נוספת בתנאים חדשים למטרת כיסוי הלוואת המשכנתא הישנה. הליך זה מאפשר ללקוחות לסגור את הלוואת המשכנתא הראשונה ולהישאר עם ההלוואה השניה בלבד, ההלוואה שהורכבה על ידי יועץ משכנתאות פרטי ומקצועי. בחירה נכונה תבטיח לכם חיסכון של עשרות ואף מאות אלפי שקלים במרוצת כל שנות ההחזרים.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf