איפור ערב למתחילות

איפור ערב למתחילות

נשים רבות מעוניינות לדעת כיצד להתאפר נכון לקראת אירוע או מסיבה בערב. הן מבינות כי איפור ערב שונה מאיפור יום אך לא תמיד יודעות לעמוד בדיוק על ההבדלים ביניהם או מבינות בדיוק מהו איפור ערב. אם גם לכם מתחשק להראות במיטבכן כאשר אתן יוצאות בערב לסרט, מסעדה, חתונה או אירוע חברה, למשל, ואינכן יודעות מהו איפור ערב אז הגעתן למקום הנכון. ישנן כמה דרכים בסיסיות להתאפר בערב שיכולות להתאים כמעט לכל אחת.

איפור ערב – לא סיפור מסובך

אחת הדרכים הקלות להשיג מראה ערב יפיפה היא על ידי תחימת האזורים השונים בפנים בעזרת האיפור. תחימת האזורים מעניקה לפנים מראה בהיר ומהודר. כיצד עושים זאת? בקלות. בעזרת עיפרון שפתיים תוחמים את קו השפתיים תוך הקפדה שצבע העיפרון יתאים לצבע הליפסטיק. תחימת השפתיים יכולה להעניק להן מראה סקסי ומלא ובהחלט להבליט אותן. כמו כן, אפשר להשתמש באייליינר כדי לתחום בעפעפיים את קו הריסים. צרפי לזה הדגשה של הריסים בעזרת מסקרה וקיבלת עיניים בעלות נוכחות שאף אחד במסיבה לא יוכל להתעלם ממנה. ניתן גם להשתמש בצלליות לעיניים ולמרוח אותן בטכניקה של איפור מעושן כדי להדגיש עוד את העיניים.

להתאים את האיפור לאירוע ולבגדים

לפני שבוחרות באיזה איפור ערב להשתמש חשוב מאוד לדעת להתאים את סגנון האיפור לסגנון האירוע אליו הולכות. האיפור שיתאים לחתונה המתקיימת באולם סגור לא יהיה זהה לאירוע המתקיים בערב קיץ חמים בטבע. בנוסף, חשוב להתאים בין צבעי האיפור לבין צבעי הבגדים. על פי רוב, ככל שצבעי הבגדים שתלבשו יהיו אחידים יותר כך תוכלו להניח על פניכן איפור בצבעים מגוונים יותר. בכל מקרה, כאשר אתן מתכננות את הלוק שלכן חשבו בצורה כוללת ובדקו כיצד הבגדים והאיפור משתלבים זה עם זה. האיפור שיתאים לשמלה השחורה הקלאסית לא יהיה בהכרח אותו איפור שיתאים לחליפת מכנס בהירה.

הכל מתחיל בבסיס

כל מי שקצת מבינה באיפור בכלל ובאיפור ערב בפרט יודעת כי איפור ערב טוב מתחיל בבסיס טוב. קונסילר לעיניים יעניק להן בסיס יציב עליו תוכלו אחר כך להוסיף צלליות ואייליינר. גם מייקאפ איכותי לשאר איזורי הפנים הוא חשוב מאוד. עליו תוכלי להוסיף, בהמשך, את הסומק שיעניק מסגרת לעצמות הלחיים שלך. דבר נוסף שתמיד משדרג כל איפור ערב שהוא זה להעניק לפנים שלכן מעט ברק בעזרת אבקה שקופה או אבקה עם קצת יותר צבע שמתאים לצבע עור הפנים שלך.

אם אתן רוצות ללמוד כיצד להתאפר נכון ובאופן מקצועי – כדאי גם לכן להירשם לקורס איפור בבית הספר של מיקי בוגנים. בית הספר של המאפשר ומעב השיער המוביל בישראל מציע לכן מגון קורסים וסדנאות איפור, כדאי לכן לבחור קורס איפור מקצועי כדי ללמוד את כל טכניקות האיפור הבסיסיות ועל מנת לפתח קריירה בעולם היופי והזוהר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf