אילו הטבות יש בכרטיסי האשראי השונים?

אילו הטבות יש בכרטיסי האשראי השונים?

כרטיסי האשראי הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. באמצעותם ניתן לרכוש מגוון מוצרים ושירותים מספר גדול של תשלומים. הנוחות בשיטת תשלום זה גרמה ללא מעט עסקים להשתמש בה כשיטת התשלום הפופולארית ביותר והנוחה ביותר. אך מעבר לתשלום הנוח והמהיר בהם ניתן ליהנות ממגוון הטבות שונות שמציעות חברות האשראי ללקוחותיהם השונים.

האם לכל לקוחות כרטיסי האשראי מגיעות הטבות?

כל בעלי כרטיסי האשראי זכאים להטבות שונות של חברת האשראי ואם כרטיס האשראי משתייך למועדון לקוחות מסוים הוא זכאי להטבות נוספות מטעם מועדון האשראי שכוללים בין היתר הנחות ומבצעים שונים לאורך כל השנה. רוב ההטבות ניתנות במעמד הקנייה או נצברות בכל קנייה והופכות לנקודות שאיתן ניתן לרכוש מוצרים או שירותים שונים במחירים זולים מאוד.

מה כוללות הטבות כרטיסי האשראי?

הטבות כרטיסי האשראי כוללות מגוון עצום של הנחות ומבצעים שונים למחזיקי כרטיס האשראי. לעיתים אף בעלי כרטיס אשראי זכאים להטבות של עד 50% על מגוון מוצרים או שירותים שונים וכן הטבות של 1+1 וכמובן הטבות חינמיות רק לבעלי הכרטיס. את ההטבות ניתן למצוא בחוברת ההטבות שמגיעה עם חשבון האשראי וכוללת מגוון נרחב של עסקים אשר מציעים שירותים ומוצרים שונים רק למחזיקי כרטיס האשראי. רוב ההטבות מגיעות כקופון בדף האשראי ובחוברת ההטבות המצורפת לפירוט האשראי. ההטבות כוללות מגוון נרחב של תחומים החל מביגוד, כלי בית, אוכל, פנאי ובילוי, עיסויים ועוד. כל קופון מוגבל בתאריך וזמן שאותו יש לנצל עד לסיום ההטבה. בין ההטבות השונות ניתן למצוא הטבות לכל המשפחה וכן הטבות למבוגרים בלבד.

הטבות לחברי מועדון בלבד

רוב חברות האשראי מוציאות כרטיסי אשראי לחברי מועדון. זה יכול להיות כרטיסי אשראי למועדון הלקוחות של המשביר לצרכן 365, כרטיסי אשראי למועדון חברי מכבי שפע ועוד. את כרטיסי המועדון ניתן לבחור בהתאם לצרכים האישיים שלכם, כך שאם אתם רוכשים הרבה בשופרסל, תוכלו להוציא כרטיס אשראי מועדון לשופרסל. כרטיסי המועדון כוללים הטבות והנחות רבות לאורך כל השנה ללא קשר להטבות בעלי כרטיס האשראי שניתנות לכל מחזיקי הכרטיס. כרטיסי האשראי לחברי המועדון חוסכים לא מעט כסף והם שווים ביותר אם אתם צורכים מוצרים או שירותים מסוימים.

הטבות אשראי באתר חברת האשראי

אם אתם בעלי כרטיס אשראי תוכלו ליהנות מהטבות נוספות באתר חברת האשראי מעבר להטבות השונות שאתם מקבלים עם חוברת האשראי ודף פירוט האשראי. באתר החברה תוכלו למצוא מגוון הטבות והנחות נוספות למגוון נרחב של מוצרים ושירותים כגון: ביגוד, מוצרי חשמל, כלי בית, חופשות בארץ ובחו"ל וכן הטבות נוספות, לכן חשוב לעקוב גם באתר אחר ההטבות והמבצעים השונים ולחסוך כסף רב. לכן אל תשכחו להיכנס לאתר חברת האשראי ולמצוא את ההטבה שמתאימה לכם. עם כרטיס אשראי נהנים מהטבות ומבצעים שווים גם באתר וגם בחוברת ההטבות שמגיעה אליכם.

צילום: depositphotos

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf