איך תשמרו על דשא סינטטי נקי?

איך תשמרו על דשא סינטטי נקי?

דשא סינטטי זה בהחלט הדבר המושלם ביותר, הוא נמצא כיום בכל מיני מקומות החל מבית פרטי, עסק או אפילו מקום מוסדי. יש לא מעט מקומות שבוחרים להתקין את הדשא הזה ובגדול זוכים ביתרונות מדהימים ביותר, כאמור זה קשור למרפסת, זה קשור לגג מדהים, מגרש ספורט ולעיתים גם במשרד שלכם.

אז מלבד האווירה המדהימה מה עוד יכול דשא סינטטי להעניק לכם? בזמן שדשא טבעי דורש מכם השקיה קבועה, דשן, גיזום קבוע ועוד פעולות גינון כאלה ואחרות יותר ויותר אנשים כבר גילו את הסוד וכיום הם בוחרים דשא סינטטי גדול יתרונות וביחס לתחזוקה היקה של הדשא הטבעי הוא מנצח בגדול!

דשא סינטטי לא צריך תחזוקה- לא נכון!

יש שיעידו כי דשא סינטטי לא צריך תחזוקה וכאן חשוב ביותר לדייק את הדברים ולהגיד כי דשא סינטטי אמנם לא צריך תחזוקה רבה אבל הוא כן צריך חלק מזמנכם! אז מה צריך בכדי לשמר את הדשא?

מה שבטוח לא ידרשו מכם השקיה רבה, דישון וכל השאר אבל מה שכן ידרשו מכם יהיה שמירה קבועה על ניקיון והברשה של הדשא- זאת בכדי להעניק לו את המראה הרצוי, המראה המושלם, הרענן והירוק עד כמה שניתן להשיג.

כמו כן הדשא הסינטטי ידרוש מכם גם לנקות את האבק בפרט אם לא שהיתם תקופה שלמה בבית. ניקוי מהיר, יעיל זה הניקוי שיגמר את האבק ויפתור את הבעיה מבלי שיידרש מכם לפנות לגורמי מקצוע, גננים או אפילו לשלם עלויות יקרות.

איך מנקים את הדשא הסינטטי? כללי תחזוקה פשוטים

אחד הדברים הפשוטים ביותר בכדי לתחזק בכוחות עצמכם דשא סינטטי זה מטאטא פשוט, כן מטאטא אחד שיכול לנקות את הדשא בצורה פשוטה. כמו כן, השוק מציג מכשירים מיוחדים שתוכננו כך שיהיה קל לנקות דשא סינטטי, להבריש ואפילו לשאוב אבק עם חלק מהדגמים המתאימים.

בגדול מה שהכי טוב זה מטאטא לניקוי, מטאטא שיכול לנקות את הדשא הסינטטי וכן לשמור על המראה המושלם לאורך שנים וזמן. כמו כן, אפשר בהחלט לשלב בניקיון הזה גם שואב אבק רגיל, שואב שיודע ויכול לסייע מעולה בניקוי הדשא הביתי או המשרדי שלכם.

במצב בו הדשא לא תוחזק מזה תקופה ארוכה אפשר בהחלט לקחת את זרם המים ולהשתמש בו לצרכי ניקוי בצורה יסודית עד כמה שניתן. כמו כן במקרים של ניקוי יסודי יותר עם סבון חשוב לקחת מעט מסבון כלים ולנקות בצורה יסודית יותר.

השימוש בסבון כלים הכרחי היות והוא בהחלט יכול להשיב את המראה הרענן ובאמצעות הברשה קלה עם המטאטא שלכם זה בהחלט יכול לתת את האפקט הנקי והזוהר וללא התערבות של איש מקצוע חיצוני.

צילום: CANVA PRO

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf