איך תוכלו ליצור ג'ינגל עסקי שיעשה את העבודה?

איך תוכלו ליצור ג'ינגל עסקי שיעשה את העבודה?

שוברים את הראש איך תוכלו לקדם את העסק שלכם? קיימות כל מיני אפשרויות שאולי לא יצא לכם לחשוב עליהן. אחת מהאפשרויות שעשויה לקדם את העסק שלכם היא יצירת ג'ינגל עסקי. הג'ינגל יתנגן בזמן שהלקוחות מתקשרים אליכם על מנת לקבל שירות. ג'ינגל קליט יכול להיות כזה שייטמע בראשם של הלקוחות שמחייגים אליכם. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם קופצים על האפשרות? יש כמה דברים חשובים שאמורים לקדם אתכם כל הדרך ליצירת ג'ינגל שהולך לעשות עבודה מעולה. אולי אפילו יותר ממה שנדמה לכם בשלב הנוכחי.

תבצעו בדיקה מקדימה

מה הלקוחות שלכם רוצים לשמוע? את השאלה הזאת אתם מוכרחים לשאול את עצמכם. ברגע שיהיה לכם מענה לשאלה הזאת, תוכלו ליצור ג'ינגל עסקי שיעשה את העבודה. הרי במהלך ההמתנה לשיחה אתכם, תרצו לדעת כי יש מי שמחזיק את הלקוחות על הקו. הג'ינגל שתצרו הוא זה שאמור לעשות בדיוק את המשימה הזאת. אם הג'ינגל לא יהיה מספיק מושך, מאוד יכול להיות כי הלקוחות ינתקו את השיחה. לכן תוודאו היטב מה הלקוחות שלכם רוצים לשמוע ומה יגרום להם לחכות על הקו.

תתבססו על מסר אחד

ישנם עסקים שמנסים לדחוף בתוך הג'ינגל שלהם כמות לא נתפסת של אינפורמציה. תזכרו כי הלקוחות שלכם לא רוצים שתמלאו להם את הראש עם מיליון מסרים. על מנת שתוכלו ליצור ג'ינגל עסקי שיעשה את העבודה יהיה עליכם להתבסס על מסר אחד עיקרי. ברגע שיהיה מסר אחד שתחזרו עליו פעם אחר פעם, הוא יכנס לראשם של הלקוחות. ברגע שתעמיסו עליהם מסרים רבים, מאוד יכול להיות כי הג'ינגל פשוט יהיה מאוס מנקודת המבט שלהם.

פרטים מזהים על העסק

במהלך ג'ינגל עסקי חובה עליכם לוודא כי נמסרים הפרטים המזהים של העסק שלכם. כך הלקוחות ידעו בדיוק מי אתם ומה אתם מציעים במסגרת השירות שאתם מספקים. אם לא תיתנו פרטים מזהים על העסק, מאוד יכול להיות כי הלקוחות יישכחו של מי הג'ינגל. גם כאן העניין של הפרטים המזהים חייב להיות במידה מסוימת. תוודאו כי אתם מעבירים את הפרטים בצורה נעימה ונוחה, כזאת שלא תעיק על הלקוחות. גם ככה הם נאלצים להמתין עד אשר תוכלו להתפנות ולענות להם.

תחזרו על עצמכם באופן שונה

הלקוחות נאלצים להמתין זמן רב עד אשר תתפנו לענות להם? ג'ינגל עסקי חייב להיות כזה שחוזר על המסר העיקרי פעם אחר פעם בצורה שונה. אל תריצו את אותו הג'ינגל פעם אחר פעם כי זה עלול להימאס על מי שמקשיב. בשלב מסוים הלקוח עלול לנתק את השיחה רק בגלל שנמאס לו להקשיב לאותם הדברים. תוכלו להכין מספר ג'ינגלים שיתנגנו פעם אחר פעם, וכך תוכלו להעסיק את הלקוחות בזמן ההמתנה.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf