איך תהיו מוכרים טובים יותר דווקא בתקופת הקורונה? כל הטיפים לפניכם

איך תהיו מוכרים טובים יותר דווקא בתקופת הקורונה? כל הטיפים לפניכם

התקופה הקשה ביותר בחיי עסקים היא תקופה של חוסר וודאות בשווקים השונים. תקופת משבר הקורונה יצרה מצב של חוסר וודאות לצד סגר שמנע מעסקים רבים לפעול כרגיל. דווקא עכשיו חשוב להשקיע את מרב המשאבים בשיווק ומכירות כדי להגדיל את ההכנסות של העסק. מסתבר שכמו כישורים רבים אחרים גם את כישורי המכירות ניתן לחדד ולשפר. במאמר זה אספנו עבורכם מספר טיפים חשובים בנושא.

איך הופכים למוכר טוב יותר?

מכירות הן מדע. מדע המבוסס על הדרך שבה הלקוח מקבל את ההחלטה האם לרכוש את המוצרים והשירותים מכם או מהמתחרים. לעיתים יש לעודד את הצורך לרכוש את המוצר באמצעו טכניקות של שכנוע, ולעיתים הלקוח כבר משוכנע אך חושש לבצע את השלב האחרון – לתת לכם את כרטיס האשראי שלו. לכן, אם תלמדו את הטכניקות הנכונות אשר יגרמו ללקוח להבין שהוא זקוק למוצר שלכם כדי לפתור בעיה קיימת, הוא יהיה מוכן לבצע את הרכישה.

לימוד טכניקות השיווק

נדרשת מיומנות רבה בתחום המכירות והשיווק כדי להציג את המוצר בצורה נכונה. כדי לעשות זאת יש להבין את תהליך המכירה עצמו שאותו ניתן ללמוד במהלך קורס מכירות הכולל את שלבי המכירה והדרך להתגבר על ההתנגדויות השונות. כיום, כאשר אינכם נמצאים פנים אל פנים מול הלקוחות שלכם, טכניקות המכירה הללו יהיו עוצמתיות ומשמעותיות יותר עבורכם. תוכלו ליישם אותן בפגישת זום בווידאו מול הלקוח או בשיחה טלפונית משכנעת. אם תדעו בדיוק כיצד לצלוח את כל ההתנגדויות, תגלו כי אתם מצליחים להעלות את כמות המכירות שלכם בצורה משמעותית.

כיום, אפשר ללמוד את קורסי המכירות באופן מקוון. כל קורס כולל מודולים ונושאים שונים, המחולקים לשיעורים קצרים וברורים שניתנים ליישום באופן מידי. אפשר לצפות בקורס על גבי המחשב, הטאבלט או הטלפון הנייד שלכם, ולהתקדם בקצב שלכם בזמנכם הפנוי. תוכלו לשבת ולראות את הקורס מתחילתו ועד סופו במספר ימים, או לפרוש את השיעורים הללו לשבועות מספר.

אחרי שלמדתם את הקורס חשוב לא רק לדעת את החומר הנלמד בצורה תאורטית, אלא ליישמו הלכה למעשה. חידוד כישורי המכירה שלכם יכול להימשך במשך החודשים הבאים, שבהם בכל פעם תנסו טכניקה אחרת שלמדתם בקורס, ותגלו אילו שיטות עובדות בצורה הטובה ביותר בתחום שבו אתם עוסקים. לאחר מכן, תוכלו להמשיך ולהכשיר אנשי שיווק נוספים בחברה, ולהפוך גם אותם לצוות מנצח שמוביל את העסק שלכם להצלחה משגשגת.

היכן מוצאים קורס מכירות טוב?

תוכלו למצוא מגוון רחב של קורסים מקצועיים אונליין וביניהם גם קורסי מכירות אינטנסיביים ואיכותיים. הקורסים מתאימים למי שכבר בקיא ברזי עולם השיווק והמכירות ורוצה להעשיר את ידיעותיו, ולמי שרק כעת מתחיל את צעדיו הראשונים במכירות.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf