איך מעלימים סנטר כפול?

איך מעלימים סנטר כפול?

הסנטר אחראי על הצורה הכללית של הפנים וברוב המקרים ישפיע על כל המראה של אדם. המון פעמים ניתן לראות אנשים שמתאימים סוגי לבוש, צווארונים, סוגי תספורות ואפילו צורות משקפיים שונות בהתאם לצורת הפנים שלהם. אחת הבעיות הכי מעצבנות היא להתמודד עם סנטר כפול שלא תמיד נובע מעודף משקל. סנטר כפול לעתים יכול להופיע עקב ירידה משמעותית במשקל, גנטיקה, צורת פנים ואפילו הזדקנות וגיל. הסנטר הכפול גורם לפנים להיראות גדולות יותר, חסרות צורה ברורה לעין ולעתים אם הסנטר גם נפול הוא יגרום לפני להיראות מבוגרות יותר. אז איך נפטרים מהסנטר הכפול ומה ניתן לעשות? ריכזנו לכם את כל התשובות במאמר הזה.

השיטה המסורתית

אם אתם מתמודדים עם עודף שומן בסנטר בטח לא תופתעו לשמוע שהשיטה המסורתית היא שאיבת שומן מהסנטר, או ניתוח מיני ליפטינג למתיחת אזור הסנטר והלסת. אבל לפני שאתם גוללים החוצה כי אתם פחות בעניין של ניתוחים כרגע, בטח תשמחו לשמוע שכיום קיימות אופציות להעלמת הסנטר הכפול שלא מצריכות ניתוח, התערבות כירורגית, צלקות או זמני החלמה. השיטות הללו מקדמות את ענף האסתטיקה ועוזרות למטופלים להגיע לתוצאות מעולות ללא כאבים וללא חשש מהליך ניתוחי ארוך ומסובך.

השיטות המודרניות

כיום בעולם האסתטיקה ניתן לבצע הקטנה של הסנטר הכפול ללא ניתוח וזה אפילו לא כזה מסובך. השיטות הללו מבוססות על העובדה שתאי השומן מגיבים בעוצמה לשינויי טמפרטורה בין אם הן חום או קור ובעזרתם ניתן לפרק את תאי השומן מהסנטר ולהחזיר אותו לצורתו המקורית. השיטות הללו יעילות, קצרות בזמן הטיפול שלהם, ללא הרדמה כללית וללא חדר ניתוח. נשמע קצת כמו חלום לא?

הקפאת שומן בסנטר

הקפאת שומן בסנטר היא שיטה שמתבצעת באמצעות מכשיר שמפיק עוצמות שונות של קור שנשלט על ידי הרופא המטפל. במהלך הטיפול עצמו הרופא המטפל מצמיד את זרועות המכשיר לסנטר באזור שמצריך את פירוק תאי השומן, והמכשיר עצמו מבצע פעולת יניקה ו"מקפיא" את תאי השומן עד שהם מתפרקים. ההיפטרות מתאי השומן שפורקו נעשית בדרך פיזיולוגית טבעית באמצעות מערכת כלי הלימפה ולוקחת עד כשישה חודשים לתוצאה סופית, כאשר תוצאה חלקית ניתן לראות כבר לאחר שלושה שבועות. באמצעות טיפול זה ניתן גם למתוח את הסנטר ולעזור למראה לסת ברורה וחטובה יותר.

המסת שומן בסנטר

המסת שומן בסנטר מתבצעת בכמה שיטות, כאשר לכל שיטה יש את היתרונות שלה. ברוב השיטות יש שימוש בחתך פנימי כדי להיפטר מעודפי השומן כבר במהלך הטיפול. השיטות נעזרות בטכניקה שמחממת את תאי השומן וגורמת לפירוק שלהם ולאחר מכן ניתן להסיר אותם מהסנטר. החתך שמתבצע הוא ממש קטן ולא משאיר צלקת גדולה ונראית לעין, כמובן שהטיפול עצמו מתבצע בעזרת הרדמה מקומית כדי לא לחוש כאב. המסת שומן בסנטר תתאים לאנשים שרוצים להגיע לתוצאות מיידיות כבר בסיום הטיפול ולא לחכות מספר חודשים לתוצאה.

קיימת גם שיטה של הסרת סנטר כפול באמצעות גלי אינפרה אדום. השיטה הזו גורמת לייצור קולגן חדש באזור הסנטר ועוזרת למראה טבעי של לסת מתוחה יותר. השיטה היא לא פולשנית ולא מצריכה החדרת צינורית.

שיטה נוספת היא טיפול באמצעות גלי אולטרסאונד שמראה תוצאות כבר מהטיפול הראשון וגורמת ללסת מתוחה והדוקה יותר. זו אחת השיטות הכי נחשקות בקרב מטופלים והתוצאות שלה נשמרות עד לשלוש שנים. גם השיטה הזו היא לא פולשנית ולא מחדירה צינורית לעור. האולטרסאונד גורם להיווצרות מחודשת של קולגן שעוזר לגוף להירפא בצורה טבעית.

השיטה האחרונה היא המסת שומן בסנטר באמצעות הזרקות. יש כמה שיטות שמבצעים את הסרת השומן באמצעות הזרקות והן מתפרסות על טווח טיפול של כמה חודשים בהתאם לתוצאה הנדרשת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf