איך מבצעים איתור נזילות מבלי להרוס את הבית?

איך מבצעים איתור נזילות מבלי להרוס את הבית?

אחד מהמקרים המוכרים זה חשבון מים בעייתי וזאת למרות שאתם רחוקים מלהשתמש בכמות המים שצוינה. מה לא נכון שם? למה אתם מקבלים חשבון כל כך גדול כאשר צריכת המים שלכם נמוכה בהרבה יותר ממה שדורשים מכם בחשבון החודשי של חברת המים? ייתכן מאוד שאתם סובלים מנזילה סמויה שדורשת את המענה הדחוף.

האם הבעיה לא מסתיימת והריחות הרעים מציפים גם את המבנה שלכם? אם כן ייתכן וגם אתם  סובלים מבעיית רטיבות קשה שאינה גלויה לעין וכאן בדיוק כל מה שאתם צריכים זה  אינסטלטור מיומן ובעל ניסיון שישים סוף למפגעים העלולים לסכן אתכם ודורשים את הטיפול הנכון והמהיר.

איתור נזילות מבלי לצור הרס מיותר

איתור נזילות לא צריך להיות מסובך ולא צריך להיעשות על ידיכם בפרט אם אין לכם ניסיון בתחום. מה כן ראוי לעשות? כבר בשלב בו אתם חושדים כי חברת המים גוזרת עליכם קופון ראוי לבדוק את מקור הנזילה הסמויה ולשים סוף לבעיה.

בשלב הראשון לפני שאתם מתקשרים לאינסטלטור מוסמך נסו לבדוק את הקיר עצמו עם מודד שתרכשו מבעוד מועד. המודד אותו תצמידו לקיר יוכל לתת לכם אינדיקציה לגבי הרטיבות על פי הבדלי טמפרטורה פשוטים.

ניסיתם לפתור את הבעיה בצורה הזאת ולא הצלחתם? כאן ייכנס שלב האינפרה האדום אותו תוכלו להשיג אך ורק על ידי ביקורים של אינסטלטורים מיומנים. האינסטלטורים אותם תבחרו יגיעו אליכם ורק מהסיפור הראשוני יבינו כי יש לכם מים כלואים בתוך הקיר עצמו. באמצעות האינפרה האדומה קודם כל יזהו את הבעיה ורק לאחר מכן ייתנו פתרון לבעיה.

האם איתור נזילות זה שירות יקר?

הכול מתחיל ונגמר בכם, אתם לא באמת חייבים לשלם עלויות יקרות יתר על המידה גם אם יש לכם חשש לנזילה בקיר הבית. בעבר כן היו שוברים את כל המבנה והמחיר היה אף הוא בהתאם אבל כיום באמצעות נותני שירות מקצועיים אתם יכולים ואף צריכים לזמן אליכם אינסטלטור שיאתר את הנזילה, ימזער את הנזק ויפתור את בעיית הנזילה שאינה גלויה לעין.

לאחר שתבחרו אינסטלטור מתאים שיזהה ויגלה את הנזילה במקום המסוים יוכל בעל המקצוע להגיע לתקלה מבלי לשבור את הקיר או את המבנה ולטפל במקור הנזילה בדרך הקצרה והיעילה ביותר.

בסיכומו של דבר, כשיש נזילות נסתרת העלויות היקרות וחשבון המים המנופח הם רק חלק מהבעיה. כיום יותר ויותר אנשים מספרים על תחלואות בלתי פוסקות, אלרגיות, חוסר נוחות תמידית, ריחות ועובשים והרשימה קצרה מלהכיל.

רוצים שזה לא יקרה לכם? עומדים לפני מכירת הנכס וחוששים כי זו תהיה הבעיה שתגרום לקונה להתחרט מהחלטתו אם יידע מהמתקל הנתון? התקשרו עוד היום אל אינסטלטור מיומן שיאתר את הנזילה ויהפוך את זה קל ונכון גם עבורכם.

צילום: CANVA PRO

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf