איך לשמור על טריות הזר?

איך לשמור על טריות הזר?

אז קיבלתם בהפתעה משלוח פרחים, או שרכשתם זר מרשים וצבעוני עבור עצמכם (אין שום סיבה שלא תפנקו את עצמכם), עכשיו, נשאלת השאלה, איך תוכלו להמשיך וליהנות ממנו למשך תקופת הזמן הארוכה ביותר האפשרית – בכל זאת, כואב הלב, לגלות שהזר המושקע שלכם נבל לחלוטין לאחר ימים בודדים.

אז להלן מספר טיפים אשר יסייעו לכם לשמור על טריות הזר לאורך זמן, וליהנות מיופיו וניחוחותיו לאורך התקופה הארוכה ביותר האפשרית.

הקפידו לשים את הפרחים באגרטל נקי

בקטריות מהווים כאחד מהאויבים הגדולים של טריות הפרחים. לכן, לפני שאתם שמים את הפרחים באגרטל, מומלץ לרחוץ את האגרטל באופן יסודי, עם מים פושרים וסבון, ואף להשתמש באקונומיקה לצורך השגת תוצאה טובה ונקייה יותר.

מיקום הזר

זר אשר חשוף למיזוג אוויר או לאור השמש, עלול להתייבש תוך זמן קצר – כך שההמלצה היא למצוא מיקום נכון ומתאים עבור הזר.

לכן, חשוב לדאוג שהאגרטל לא ימוקם בסמיכות לחלון, או מול פתח האוורור של המזגן. ההמלצה היא למצוא לו מקום מוצל ונעים בשטח הבית.

החליפו את המים

בכדי לשמור על רעננות הפרחים לאורך זמן, חשוב לוודא שהמים באגרטל הינם צלולים, ובעת הצורך יש להחליף את המים – ההמלצה היא להחליף את המים כל יומיים, כמובן, שאם המים נראים לכם צלולים, ניתן להחליף את המים כל תקופת זמן ארוכה יותר. .

הוצאת פרחים נבולים

גם אם יישמתם את כל הטיפים לשמירה על טריות הזר, אי אפשר לעצור את הזמן באופן מוחלט, ולכן, בשלב מסוים אתם עתידים לגלות שחלק מהפרחים בזר נבלו – החדשות הטובות הן שאם מדובר בפרחים בודדים מתוך זר גדול ומרשים, דבר זה לא יעכיר את יופיו, ויש פעולה בה ניתן לנקוט על מנת להמשיך וליהנות מהזר.

הפעולה בה מומלץ לנקוט היא הוצאת הפרחים הנבולים והעלים שנשרו מהאגרטל – וזאת מהסיבה הפשוטה שפרחים נבולים עלולים להשפיע על האצת הליך הנבילה גם בשאר הפרחים, והמטרה תהיה כמובן, למנוע מדבר זה לקרות.

שימוש בחומרים שונים

חיפוש מהיר יעלה שישנם חומרים אשר בכוחם להאריך את חייהם של הפרחים – חלקם מוכנים וניתן לקנות אותם בחנויות פרחים וחלקם הם סוג של "תרופות סבתא".

אם אתם מעוניינים להכין חומר שכזה בעצמכם כל מה שאתם צריכים לעשות זה להוסיף לאגרטל 4 טיפול של אקונומיקה וכפית סוכר – בכוחה של האקונומיקה למנוע התפתחות בקטריות במים, ותפקידו של הסוכר הוא להזין בצורה טובה יותר את הפרחים.

אז נכון שאין זרי פרחים טריים אשר זוכים לחיי נצח, אבל באמצעות יישום הטיפים, ניתן יהיה להאריך את חייהם של הפרחים בצורה משמעותית, וליהנות מהצבעוניות, הרעננות והניחוחות שבכוחו של זר פרחים להכניס לבית לאורך זמן רב – ובכדי לעשות זאת, כל שצריך זה לנקוט כאמור במספר פעולות פשוטות. לבירורים והזמנות היכנסו https://www.chudyflowers.co.il/

תמונה: iclipart 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf