איך לשמור על המקרר הנמכר בעולם בקיץ הישראלי החם

איך לשמור על המקרר הנמכר בעולם בקיץ הישראלי החם

הקיץ הגיע וזה לא סוד שעומד להיות כאן חם מאוד. ומעבר למכשירי הקירור למיניהם, כמו מאווררים ומזגנים, המקרר הוא ללא ספק מקור התרעננות מרכזי. כיום ניתן להשיג שפע של מקררים בגדלים ודגמים. אך, יחד עם כל המותגים והדגמים המתקדמים, חשוב מאוד להבין שגם על המקרר הנמכר בעולם צריך לשמור בקיץ החם, כי עם העומס הרב של אוכל, מצרכים, בקבוקים ועוד מוצרים שרוצים לקרר ולהקפיא, יש מגבלות ודרכים לשמור על המכשיר.

אחסון יעיל – בקיץ בניגוד לימים הקרים רוצים שהכל יהיה מצונן וקריר, החל מפירות הקיץ הטעימים, בקבוקי שתיה ומים צוננים ועוד. כמו כן, ישנם גם מצרכים שבמזג אוויר נעים ניתן לשמור מחוץ למקרר אך בחום קיצוני חייבים להכניסם לקירור. זה יוצר עומס על תאי המקרר. ראשית מומלץ שהמקרר יהיה גדול ורחב עם קיבולת גדולה ואפשרויות אחסון נוחות ויעילות.

חשוב שהקיבולת של המקרר תהיה מספקת על מנת לא להעמיס עליו יותר מידי, מקררים מתקדמים כגון מקרר האייר עם קיבולת של 500 ליטר ומעלה ואפילו 800 ליטר מקררי ענק בעלי רוחב של למעלה ממטר ונפח פנימי נוח ומרווח.

טכנולוגיה מתקדמת – בשנים האחרונות מעבר לעיצוב הייחודי ולדגמים הרחבים והנוחים, הלכה והתקדמה גם טכנולוגית הקירור. מותגים רבים בניהם גם המקרר הנמכר בעולם מקפידים הקפדה יתרה על איכות ללא פשרות. רוב המקררים מצוידים במערכות משודרגות וטכנולוגיית אינוורטר החדשנית והחסכונית בחשמל, המעניקה דירוג צריכת חשמל מיטבית.

המערכות מצוידות ב – Multi Cooling מערכת זרימת אויר מעגלית השומרת על טמפרטורה אחידה, מונעת יובש או קירור יתר הפוגם באיכות, טריות ואורך חיי מוצרי המזון. ישנה אפשרות לאחסון מבוקר טמפרטורה ומערכת קירור היברידית המאפשרת שמירה על טמפרטורה אחידה ובקרה תמידית. כמו כן ישנה מערכת Air Curtain וילון אויר המונע כניסת חום בזמן פתיחת הדלתות וכד' המקרר החכם יודע להתאים את הטמפרטורה ולפזרה נכון בחלל הקירור, דבר המבטיח שהמזון והשתייה ישארו צוננים גם בימים החמים.

לשמור על הקרח – ללא ספק אחד מתפקידיו של המקרר בחום הישראלי הוא לספק קרח, לשמור על הגלידות והארטיקים ולוודא שתמיד יש מים קרים. ישנם מקררים עם בר Build in המספק קרח ומים קרים. מה שחשוב לוודא זה שהמקפיא עובד כמו שצריך, בין אם מדובר על מקפיא תחתון או עליון . בדגמים המתקדמים ישנה גם פונקציה של Super Freeze הקפאה מהירה ושמירה על טמפרטורה נמוכה בהתאם לצורך.

איכות –  המקררים המתקדמים, לרבות המקרר הנמכר בעולם, עשויים מחומרים איכותיים, בעיקר פלדת אל חלד, רצועות גומי חזקות הנמצאות על הדלתות, מדפי פלסטיק וזכוכית מחוסמת, חומרי גלם משובחים ועמידים במיוחד השומרים גם על איכות הקירור ואטימות מוחלטת של המקרר.

יחד עם כל השדרוגים והטכנולוגיה המתקדמת, חשוב להבין כי למי שמשתמש במקרר ישנה אחריות רבה על כך שאיכות הקירור תישמר. חשוב לסגור את הדלתות כראוי, לוודא שאין שם דבר בולט המפריע לסגירה הרמטית, שהמקרר אינו עמוס מידי ומגירות ההקפאה סגורות וכד'

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf