איך לטפל בחזה נפול?

איך לטפל בחזה נפול?

החזה הנשי הוא איבר שזוכה ללא מעט תשומת לב בחברה שלנו – אנחנו נוטים לחשוב שרק מגברים, אך גם נשים בעצמן מקדישות המון תשומת לב למראה החזה שלהן ולהשוואה שלו לנשים אחרות. כולן ודאי היו שמחות להישאר צעירות לנצח, אך הגוף האנושי עובר כל הזמן תהליכים טבעיים ובלתי נמנעים שלמרבה הצער מרחיקים את החלום הזה.

חזה נפול הוא מצב טבעי שיקרה לכל הנשים ברמה כלשהי במהלך החיים, אך למרות שהוא נפוץ כל כך, הוא עדיין גורם ללא מעט מבוכה, תסכול ולעיתים אף פגיעה בביטחון. אולם כיום נשים לא חייבות להשלים עם המצב הזה מכיוון שיש גם לא מעט דרכים להחזיר את השעון לאחור. לפני שנגלה איך עושים את זה, בואו נבין עוד על התופעה שכל כך מבהילה נשים בכל העולם.

למה החזה מתדלדל ונופל עם השנים?

לפני הכול, בואו ננפץ כמה מיתוסים ונבין מה לא גורם לחזה ליפול. נשים רבות מאמינות כי הנקה, חזייה לא מתאימה או אי לבישת חזייה מגבירות את הסיכון לחזה נפול, אך מחקרים שללו את ההנחה הזאת. אז הנה כמה דברים שכן גורמים לחזה לצנוח:

אובדן הגמישות של העור – עם השנים, העור של כולנו הופך פחות גמיש, מה שמקשה עליו להחזיק את החזה "במקום". זו תופעה בלתי נמנעת, אך ישנן פעולות כמו עישון או חשיפה לשמש שמאיצות אותה.

היריון – הנקה אומנם לא גורמת לחזה "ליפול", אך שינויים הורמונליים בהיריון עלולים לגרום לבלוטות החלב בחזה להתכווץ ולהתרחב בצורה שיכולה להשפיע על רקמות העור שיאבדו מהגמישות שלהן.

שינויים קיצוניים במשקל – נשים שעולות ויורדות במשקל בקצב מהיר מהרגיל יהיו בסיכון מוגבר לחזה נפול. זאת בשל חוסר יכולת של העור להסתגל לשינויים המהירים.

חזה גדול – ככל שהחזה גדול ובעל מסה משמעותית יותר, כך העור באזור "יתקשה" יותר לספק לו את התמיכה הדרושה לו. עור שנמתח במשך זמן רב עלול לאבד את הגמישות בקצב מהיר יותר.

אז איך אפשר לשפר את מראה החזה ולחזק את ההערכה העצמית?

אם מראה החזה שלך גורם למבוכה ופוגע בביטחון העצמי, כיום יש לא מעט סיבות להרים את הראש ולהתעודד. המדע והרפואה עשו כברת דרך מדהימה בתחום הטיפולים הפלסטיים והאסתטיים בשנים האחרונות וכיום ניתן די בקלות לפתור את הבעיה ולהשיג את המראה שיחזיר לך את תחושת הביטחון תוך זמן קצר.

מגוון רחב של טיפולים מסייעים כיום להחזיר לנשים את מראה החזה המורם והרענן. הטיפולים האלו כוללים הרמת חזה, הגדלת חזה או אפילו הקטנת חזה אם היא נדרשת לשיפור המראה שלו. במידת הצורך, ניתן לבצע גם טיפול שנקרא Mommy Makeover, המיועד לנשים שסיימו את שלב הלידות ומשלב הרמת חזה, מתיחת בטן, שאיבת שומן והסרת עודפי עור. כמובן שלא מוכרחים לבצע את כל הטיפולים והמעטפת הייחודית תותאם במדויק לצרכים של האישה ולציפיות שלה מהטיפול.

הגיע הזמן להתחיל להתגאות בגופך

נשים רבות שסובלות מדימוי גוף בעייתי ומביטחון ירוד בשל מראה החזה מספרות אחרי הטיפולים להרמת החזה על עלייה משמעותית בהערכה העצמית ובאהבת הגוף שלהן.

אם גם את רוצה להשיג סוף סוף את השינוי שייחלת לו, את מוזמנת לפגישת ייעוץ ללא שום התחייבות אצל ד"ר בני מייליק, שבה נבחן את מצבך הגופני והציפיות שלך ונתאים את הטיפול הטוב ביותר שיעזור לך להתחיל להתגאות בגופך כמו שמגיע לך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf