איך לבחור מגרסת נייר למשרד

איך לבחור מגרסת נייר למשרד

ציוד משרדי הוא דבר בסיסי וחשוב בכל משרד. משרד ללא ציוד משרדי לא יאפשר לעובדים שלו לבצע את העבודה המשרדית בצורה נוחה, מהירה ושוטפת. כל משרד שמכיר את הערך של ציוד משרדי, צריך לדאוג לרכוש את כל הציוד המתאים ביותר בהתאם לצרכים שלה  המשרד. אחד הסוגים של ציוד משרדי שניתן למצוא בכל משרד הוא מגרסת נייר למשרד. כולם מכירים את מגרסת הנייר. ניתן למצוא אותה כמעט בכל משרד. יחד עם זאת, אם אין לכם עדיין במשרד מגרסת נייר, חשוב מאוד שתבחרו את המגרסה האיכותית והטובה ביותר עבור המשרד שלכם.

מגרסת נייר במשרד- למה זה חשוב?

מגרסה במשרד מהווה חלק מציוד משרדי בסיסי וחשוב.  המגרסה מהווה כלי שימושי מאוד כמעט בכל משרד. בעבר, מגרסות נייר היו בשימוש בעיקר במוסדות ובגופים גדולים, אולם כיום הן רלוונטיות בכל משרד. המגרסה רלוונטית מאוד לצורך אבטחת מידע במשרדים שונים. בכל מקרה שבו יש מידע רגיש של העסק שמודפס על גבי נייר כגון: פירוטי אשראי, חשבונות בנק, פרטים מזהים של לקוחות או דברים שקשורים לעסק, כל שצריך לעשות זה פשוט להכניס את הנייר למגרסה והיא תבצע את פעולת הגריסה אשר תשמיד לחלוטין את הניירות. מגרסות נייר מספקות לכל עסק את הסודיות והפרטיות הנדרשת לו והן דואגות לביטחון של הנתונים השונים במשרד.

סוגים של מגרסות נייר

כיום ניתן למצוא שלושה סוגים עיקריים של מגרסות נייר:

מגרסה אישית שבה ניתן לגרוס נייר בכמות שלא עולה על 10 דפים בבת אחד. גובה המגרסה המדוברת נע בין 40 ל55 ס"מ והנפח שלה הוא בין 20 ל35 ליטר. לרוב היא תמוקם מתחת לשולחן העבודה האישי של כל עובד.

מגרסה משרדית שהיא מגרסה גדולה יותר. במגרסה מעין זאת ניתן לגרוס גם כרטיסי אשראי, תקליטורים, מהדקים ועוד.

מגרסה מחלקתית שהיא מגרסה שמצוידת במנוע גדול ועצמתי יותר. היא רלוונטית לצורך גריסה רצופה ומאסיבית. הגובה של המגרסה המדוברת בין 70-95 ס"מ והנפח נע בין 50 ל150 ליטר.

כיצד תבחרו את המגרסה הטובה ביותר עבור המשרד שלכם?

מכיוון שההיצע כיום בתחום מגרסות למשרדים הינו רחב ומשמעותי, חשוב מאוד לדייק בבחירת המגרסה הרלוונטית עבור המשרד שלכם וזאת בכדי שהמגרסה תענה על מטרותיה בצורה הטובה ביותר. לכן, טרם אתם רוכשים מגרסה למשרד שלכם, הנה כמה פרמטרים שחשוב מאוד שתבחנו:

ראשית כל מומלץ מאוד שתשאלו את עצמכם טרם אתם רוכשים את המגרסה שאלות מכוונות שיכולות לסייע לכם לבחור את המגרסה המתאימה לכם. עליכם לשאול את עצמכם מה יהיה תדירות השימוש במגרסה, כמה מסמכים תדרשו להשמיד מדי יום באמצעות המגרסה המשרדית, האם העסק שלכם הוא עסק שנדרש לשמור על רמת סודיות גבוהה ובהתאם לכך יש להשמיד באופן שוטף ומאסיבי מסמכים בעסק, האם כדאי לכם לבחור בכמה מגרסות אישיות או שמא כדאי לכם לרכוש דווקא מגרסה אחת גדולה שתשמש את כלל העובדים במשרד.

דבר שני שחשוב מאוד שתבדקו הוא מהי רמת האבטחה שהעסק שלכם זקוק לה. אבטחת המידע במגרסות נמדדת על פי פרמטר בינלאומי מוסכם אשר מכונה DIN. מגרסה אשר מייצרת פתיתי נייר קטנים מאוד היא מגרסה שמספקת רמה גבוהה ביותר של אבטחה והקושי לשחזר מסמכים שנכנסים למגרסה המדוברת הוא משמעותי מאוד. כאשר מגרסה גורסת פתיתים עבים יותר כך רמת האבטחה של המגרסה היא נמוכה יותר שכן יהיה קל יותר לשחזר מסמכים שנגרסו במגרסה המדוברת.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf