איך לבחור כיור מטבח מומלץ

איך לבחור כיור מטבח מומלץ

כאשר מעצבים מטבח מחדש, או אפילו רק בוחרים כיור מטבח חדש, לא מדובר בתהליך קל, ובטח לא כזה שניתן להקל בו ראש. כיור המטבח שלנו הוא לא רק עוד חלק מהמטבח – הוא האזור שבו אנו נעשה את השימוש התכוף ביותר בעת הכנת המרכיבים והבישול, וכמובן גם הניקוי והשטיפה של כלי הבישול והאוכל לאחר שסיימנו איתם. לכן, אין ספק שעל מנת שהמטבח יתפקד בצורה הטובה והיעילה ביותר, יש לבחור כיור מטבח בצורה חכמה ומודעת – אבל אין ניתן לעשות זאת?

כאן תוכלו למצוא את כל המידע והעצות שיעזרו לכם לבחור כיור מטבח בצורה המושכלת ביותר.

החשיבות של בחירת כיור מטבח מתאים

אז נכון שאנחנו עושים שימוש תכוף ומשמעותי בכיור המטבח, אבל מה הם בעצם ההבדלים הכה גדולים בין הכיורים השונים, ולמה חשוב כל כך שנבחר דווקא בכיור מסוים על פני אחר?

ובכן, יש מספר סיבות שבגללן כיור מטבח לא מתאים יכול להיות צרה אמיתית. למשל, אם אתם שומרי כשרות, עליכם לוודא שאתם מזמינים כיור כפול – כיור אחד בשרי ואחד חלבי – שכן אם לא תעשו זאת, תאלצו להחליף את הכיור לחלוטין. דוגמא נוספת לכיור מטבח שאינו מתאים תהיה כיור גדול מדי, שיתפוס יותר מדי מקום ולא ישאיר לכם משטח עבודה מספק בשאר המטבח.

עוד דבר שיכול להפריע לכם בכיור המטבח שלכם הוא הקיבולת שלו, שאותה מומלץ להתאים למספר האנשים – אם אתם משפחה רבת נפשות שאוכלת הרבה בבית, כיור קטן פשוט לא יעמוד בעומס שלכם. במקרה כזה, כיור מטבח מומלץ יהיה דווקא הכיור הגדול ביותר, שכן הוא יהיה הכיור אשר יוכל לעמוד בכמות הכלים הגדולה ביותר.

 

למה כדאי לשים לב כאשר בוחרים כיור מטבח?

עדיין לא משוכנעים שאתם יודעים איך לבחור את הכיור הנכון ביותר עבורכם? הנה רשימה של דברים שכדאי לתת עליהם את הדעת לפני שאתם מבצעים את הרכישה של כיור המטבח החדש שלכם:

  • גודל וקיבולת הכיור – על כך כבר דיברנו, אבל אי אפשר להפריז בחשיבות של נקודה זו. במיוחד אם במטבח שלכם אין מדיח כלים, ואתם תצטרכו לשטוף את הכלים שלכם בצורה ידנית, חשוב מאוד שהכיור שלכם יהיה בגודל המתאים לכך.
  • סוג הברז ועוצמתו – גם סוג הברז שמגיע עם הכיור צריך להיות מותאם לסוג הכלים שלכם, לכמותם, ולתדירות השימוש בכיור.
  • החומר ממנו עשוי הכיור – למרות שבכיורי שירותי ומקלחת החומר הנפוץ הוא דווקא חרס לבן, בכיורי מטבח תוכלו למצוא מבחר גדול יותר של אפשרויות וצבעים. יכול להיות שתעדיפו דווקא כיור בגוון כהה יותר, שכן הוא יראה פחות כתמי לכלוך עם הזמן; ואם אתם בוחרים כיור דווקא עבור מטבח תעשייתי, כנראה שהבחירה המועדפת שלכם תהיה דווקא כיור נירוסטה או פלדת אל-חלד.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf