איך לבחור חברת שילוח ימי?

איך לבחור חברת שילוח ימי?

אם אתם מנהלים עסק שכולל משלוח מוצרים ללקוחות, יהיה עליכם לבחור חברת שילוח ימי שמתאימה לצרכים שלכם.

הנה כמה מהשיקולים שעליכם לקחת בחשבון לפני שתשכרו שירות משלוחים בינלאומיים או מקומיים.

הסמכה ורישיון

חשוב מאוד לעבוד עם חברת שילוח ימי שיש לה הסמכה ורישיון, מה שאומר שהיא מציעה שירות לקוחות מעולה. עליכם גם לוודא שהחברה שנבחרה מורשית על ידי גוף רישוי מוכר ושהיא פועלת ברישיון.

שיטת אספקה

חברת שילוח ימי מציעה אפשרויות כמו הובלה במשאית, הובלה באוניות ומשא אווירי. שיטת השילוח שנבחרה תקבע כמה מהר המוצר שלכם יגיע ליעדו. הובלה אווירית עשויה להבטיח שהמוצרים שלכם יגיעו תוך מספר ימים, ומשלוח במשאית עשוי להימשך מספר שבועות.

לכן יש להקפיד לבחור שיטת שילוח שמתאימה לצרכים שלכם. כך, למשל, אם אתם עוסקים בייצוא של פרחים טריים, שילוח אווירי יהיה האפשרות המתאימה ביותר.

עלויות חברת שילוח ימי

בכל הנוגע למשלוח, עלות היא שיקול מכריע ביותר. לשיטת השילוח שנבחרה תהיה השעה משמעותית על תעריפי המשלוח. שילוח לאווירי המהיר מכולם הוא גם היקר ביותר, ולכן מומלץ להשוות בין שירותי משלוח שונים על מנת למצוא אפשרות שתתאים לתקציב ולצרכים שלכם.

אם בכוונתכם לשלוח מוצרים ללקוחות בתדירות גבוהה, בחרו חברת שילוח ימי שמוכנה לתת לכם הנחה טובה לעסקים שמשתמשים בשירותים אלו בתדירות קבועה, כך שתוכלו לחסוך הרבה בטווח הארוך.

המוצרים שלכם

גם סוג המוצרים שאתם שולחים ישפיע ע בחירת חברת השילוח. לדוגמא, אם אתם מעוניינים להוביל חומרים מסוכנים או סחורות שבירות, תצטרכו למצוא חברת שילוח ימי שיש לה ניסיון בטיפול במוצרים מסוג זה. הקפידו לחקור את התחום ולבדוק אם החברה שבחרתם טיפלה בעבר במוצרים דומים.

חשוב לבחור חברת שילוח ימי שיש לה ביטוח

בחלק מהמקרים, סחורות שנמצאות במעבר נפגעות או אובדות, ולכן חשוב למצוא חברת שילוח ימי שיש לה פוליסת ביטוח מטענים טובה שתתאים להחלפת הסחורה שלכם.

כך תבטיחו קבלת פיצוי הולם במקרה של אובדן כלשהו, וזה חשוב במיוחד אם אתם שולחים לעתים קרובות פריטים יקרים.

שיקול הנגישות

מומלץ לבחור חברת שילוח אליה ניתן לגשת בקלות במקרה של בעיות. היכנסו לאתר החברה כדי להבין אילו אפשרויות יצירת קשר זמינות.

חברת שילוח ימי טובה אמורה להיות מסוגלת לספק תמיכה באמצעות הדואר האלקטרוני, הטלפון או צ'ט עם נציג. חוץ מזה, ודאו שהאתר של החברה כולל תכונות מעקב מקוון אחר חבילות.

בשורה התחתונה, אתם מחפשים חברת שילוח ימי שמציעה שירותי ערך מוסף

כך, למשל, חברת שילוח ימי טובה תדאג לשלוח את הפריטים שלכם ולסייע גם באריזה, טעינה ופריקה. כך תבטיחו שהמוצרים שלכם יגיעו ליעדם במצב הכי טוב שאפשר.

הניסיון העסקי שלכם עם חברת שילוח ימי צריך להיות חיובי, וזה האינטרס של החברה להעניק את שירות הלקוחות הטוב ביותר על מנת לקבל מכם המלצות מעולות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf