איך לבחור חברת שיווק דיגיטלי?

איך לבחור חברת שיווק דיגיטלי?

תסכימו איתנו שכאשר אתם ניגשים לחפש נותני שירות, אתם רוצים לבחור בכאלה שתוכלו לעבוד איתם לטווח זמן ארוך. על כן, יש לבצע מחקר יסודי ומקיף, כך שהבחירה תהיה נכונה. יש לשאול את השאלות הנכונות וזאת עוד בטרם החתימה על חוזה העבודה. המשיכו בקריאה, קראו את השאלות המוצגות וכך תוכלו לבחור בחוכמה.

חברת שיווק דיגיטלי – מהי ההתמחות של החברה?

בגדול, יש לקחת בחשבון שתחום השיווק הדיגיטלי כולל תוכו מגוון גדול של שירותים.
יש חברות שיווק דיגיטלי שמציעות מספר שירותים ויש אחרות שמתמקדות בתחום מסוים. כיום, יש כמה סוגי התמחויות מרכזיות בשיווק דיגיטלי והם:

-שיווק דיגיטלי עם התמחות בשדרוג SEO של אתר קיים – לחברה צריכים להיות כל הכלים, על מנת לעזור לכם להתקדם בגוגל בצורה אורגנית. יש להתמקד ביצירת פרופיל קישורים מגוון, תכנים איכותיים, מבנה נכון של האתר ועוד.

-שיווק דיגיטלי עם התמחות בניהול קמפיינים בגוגל ( Google Ads) – לחברה תהיה היכולת לבנות קמפיינים מקצועיים וכאלה שיניבו החזר השקעה גבוה. מעבר לכך, אותם קמפיינים גם ייצרו תנועה לאתר וזאת תוך פרק זמן קצר יחסית.

-שיווק דיגיטלי עם התמחות בכתיבת תוכן – אין ספק שתחום קידום האתרים, מבוסס במרביתו על תכנים איכותיים. על כן, צמחה נישה שכל כולה היא התמחות בכתיבת תכנים. חברה כזאת יכולה לספק כמויות של תכנים בזמן קצר יחסית ובעלות נמוכה (העלות כמובן משתנה בהתאם להיקף ההזמנה). היתרון הוא גדול, שכן האתר יכול להתקדם בזכות התוכן האיכותי. אך כמובן לא כדאי להסתמך רק על התוכן, אלא כפי שהוזכר קודם לכן, מומלץ גם לבצע פעולות נוספות הקשורות לקידום האתר.

-שיווק דיגיטלי עם התמחות ברשתות חברתיות – אם אתם רוצים לייצר נוכחות ברשתות החברתיות כמו, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, לינקדין וטוויטר, אז ההמלצה היא לבחור בחברה שיש לה ניסיון והתמחות ובאמצעות יצירת סרטונים וכמו כן פוסטים, אתם תצליחו לזכות במיתוג וגם בחשיפה גדולה.

מהו משך ההתקשרות עם חברת שיווק דיגיטלי?

אין ספק שיש הבדלים בין החברות השונות לגבי משך ההתקשרות. יש חברות שמחייבות אתכם להסכם של לפחות שנה ואילו יש כאלה שמחייבות בהסכם של לפחות חצי שנה ויש כאלה שכלל לא דורשות התחייבות. יש יתרון גדול, כאשר אין התחייבות והוא קשור לעובדה שכך חובת ההוכחה מוטלת על חברת השיווק. במידה ואתם לא מרוצים, תמיד תוכלו להפסיק את ההתקשרות ובמידה ואתם מרוצים, אתם תישארו עם החברה לאורך זמן.

מהו טווח המחירים עבור שירותי חברת שיווק דיגיטלי?

המחירים משתנים בין החברות השונות. ההמלצה הכי טובה שלנו היא לבצע סקר שוק. המחירים עשויים להיות נמוכים אם מדובר על עסקים בצמיחה וכמו כן על עסקים בתחילת הדרך. קבעו פגישת ייעוץ ובדקו מה המחיר כולל. לאחר שקלול כל הנתונים כולל המלצות ודירוג החברה, תוכלו לבחור בחברה המתאימה לכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf