איך לבחור חברת הסעות לאירועים במרכז הארץ?

איך לבחור חברת הסעות לאירועים במרכז הארץ?

כל מי שעורך אירוע חייב לדאוג שכל פרט ופרט בו יהיה מושלם – הלוקיישן, התפריט, המוזיקה, האטרקציות ועוד ועוד. גם את ההגעה לאירוע כדאי לתכנן כך שכל האורחים שזקוקים להסעה יוכלו להתייצב בדיוק בזמן שנקבע, כשהם רעננים ומרוצים אחרי נסיעה ברכב מפנק וכשההגה בידיים אמינות. בהתאם כדאי להקדיש תשומת לב גם לבחירה המושכלת של חברת ההסעות.

מגוון רכבים

הפרמטר החשוב הראשון שבוחנים כשמחפשים חברת הסעות במרכז הוא צי כלי הרכב של כל אחת מהחברות שמציעה את השירות.

ההסבר לכך פשוט: חברה שיש לה מגוון רחב של רכבים יכולה למצוא את הפתרון המתאים ביותר לצרכים שלכם, בלי שתצטרכו להתפשר על שום פרט. במיוחד חשוב הגודל: אם למשל אתם זקוקים להסעה לכ-15 בני אדם אין טעם כמובן לשכור אוטובוס שלם ולשלם בהתאם, ובהחלט אפשר "להסתפק" במיניבוס, ולהפך, למי שמחפש פתרון ל-50 בני אדם לא כדאי כמובן לשכור מספר מיניבוסים אלא עדיף אוטובוס אחד.

הניסיון של הנהגים

כשאנחנו מארגנים הסעה לאורחי האירוע שלנו, יש לנו אחריות עצומה. כולנו מודעים היטב למספר העצום של תאונות הדרכים מדי שנה – למעשה מספר ההרוגים בכבישים גדול ממספר ההרוגים בכל מלחמות ישראל ואירועי הטרור גם יחד! – ולכן חשוב מאוד לוודא שכל הנהגים בחברת ההסעות הנבחרת הם אנשי מקצוע עם ותק רב על הכביש.

בנוסף לניסיון בנהיגה ואחריות ללא פשרות נדרשים נהגים שמסיעים אנשים לאירועים להיות גם עם תודעת שירות מתאימה. מאור פנים אמיתי, אדיבות וחביבות יבטיחו אווירה חיובית במיניבוס או באוטובוס, כך שכל האורחים יגיעו לאירוע עם האנרגיות הנכונות.

תחזוקה מוקפדת של כלי הרכב

דגש חשוב נוסף בהתנהלות של חברת הסעות לאירועים במרכז הארץ הוא תחזוקת צי הרכב. תקלה בכלי רכב היא אף פעם לא אירוע נעים כמובן, אבל כשאוטובוס נאלץ לעצור בצד כשהוא בדרך לאירוע – שכמובן אי אפשר לדחות את תחילתו – עוגמת הנפש גבוהה במיוחד.

תחזוקה מוקפדת של האוטובוסים והמיניבוסים מבטיחה סיכון מינימלי לתקלה בדיוק כשהאורחים שלכם נמצאים על אותו רכב, ולכן כדאי להתעניין גם לגבי הטיפולים השוטפים והתיקונים השונים שמתבצעים בכלי הרכב (מה גם שבאופן טבעי השימוש בהם אינטנסיבי למדי, כך שהשחיקה של המערכות השונות עלולה להיות רבה).

זמינות מלאה

גם כשבוחרים חברת הסעות ותיקה שמקפידה על תחזוקה מושקעת במיוחד של כל אוטובוס וכל מיניבוס, וכזו שמעסיקה את אנשי המקצוע המיומנים והאחראים ביותר, עדיין ייתכנו תקלות, שהרי בכל כלי רכב ישנם אינספור חלקים שעלולים לחדול מלפעול באופן תקין דווקא בדרך לאירוע שלכם – בלי שלחברה תהיה שליטה על כך ובלי שניתן יהיה למנוע את זה.

במצבים אלה נכנסת לתמונה הזמינות המלאה של נציגי החברה והיכולת שלהם לספק פתרונות לכל בעיה. כמו כן חשוב כמובן שהפתרונות יינתנו במהירות – ולכן גם מרכיב זה נכנס לשקלול כשמחפשים חברת הסעות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf