איך גופי תאורה תורמים לאווירה בבית?

איך גופי תאורה תורמים לאווירה בבית?

האור בבית משפיע כמעט על כל דבר, זה יכול להיות לשלילה או שזה יכול להיות לחיוב, אתם בוחרים את הכיוון הראוי. כמו במסעדות כך גם בחדר האוכל, חדר האירוח או כל פינה ופינה בבית שלכם, לא מבינים במה מדובר? הנה כמה דברים שחשוב להבין לפני שיוצאים לבחור גוף תאורה כזה או אחר לחלל הבית שלכם.

לתאורה יש השפעה לא קטנה על המוח ואיך שהוא תופס וחש את הדברים. מעבר לכך לבחירת התאורה תהיה השפעה גם על יכולות הריכוז שלכם ואם אתם מנסים לישון בלילה ולא מצליחים כנראה שהסיבה הישירה לכך קשורה במשהו שקשור בתאורה הנוכחית שלכם.

הקשר בין תאבון בריא ואווירה מעולה לבין גופי תאורה נכונים בחדר האוכל

מבין כל חלקי/ חדרי הבית מסתמן כי בחירת גופי תאורה לחדר האוכל הינם לא פחות חשובים מכל השאר. כבר בשלב התכנון יש לקחת בחשבון את ההיבט העיצובי אבל בו זמנית גם את ההיבט הפונקציונלי זאת בכדי לאזן בין השניים.

תוהים מה הקשר בין עיצוב לבין תאורה? תתפלאו אבל ללב הבית שהוא חדר האוכל יש לא מעט צורך בבחירת גופי תאורה שיספקו את התשובה הנכונה- מקום שנעים לשבת, לאכול ואף לארח בו.

הדבר הנוסף קשור בפונקציונליות ואור ולכן כשאתם מתכננים או בוחרים גופי תאורה קחו בחשבון את כל השימושים האפשריים במטרה להשיג חדר אוכל שבסופו של דבר כיף לשהות ולארח בו.

כמו כן חשוב לוודא כי כמות האור תהיה מספקת והיא אכן מגיעה הן למערכת הישיבה והאירוח והן לחדר עצמו. זה חשוב כי אם תעשו את הבחירות שלכם לא נכון אתם עלולים להשיג את התוצאה ההפוכה שהיא סנוור מיותר, השתקפויות מציקות ואפילו כתמי אור וצל שאתם לא באמת צריכים בחדר.

חשוב לציין כי נברשת גדולה או כמה גופי תאורה בצורת השולחן תלויים מעל לפינת האוכל בהחלט ייצרו את התיחום שבסופו כל הפינה תהיה מוארת וכל המושבים יחברו כאחד.

גופי תאורה ואווירת רוגע גם בחדר התינוק

לגופי תאורה יש לא מעט תפקידים ומעבר להשפעה על מצב רוח ועל ריכוז הם בהחלט יכולים לשנות סדרי עולם- חלק מזה קשור גם בבחירת גופי תאורה לחדר תינוקות וההשפעה על בריאותו וחייו מרגע היוולדו.

עד כמה חשובה התאורה בחדר התינוק? היא חשובה עד כדי כך שאם היא לא נכונה היא בהחלט יכולה להשפיע על חלקים במוחו של התינוק הקטן ולכן, חשוב מאוד לבחור את התאורה לחדרו רכה וחמה. כמו כן מומלץ אף לתכנן את התאורה בצורה הדרגתית (שכבתית) – זאת בכדי לשלוט על העוצמות בהתאם (לעמעם או לחזק במידת הצורך).

ועכשיו שכשאתם כבר יודעים את כל הפרטים כל מה שנשאר זה רק לבחור את גוף התאורה שישפיע ובעיקר ישנה את הדברים לטובה.

צילום: CANVA PRO

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf