איך בוחרים משקפי קריאה

איך בוחרים משקפי קריאה

זה מתחיל בזה שמנסים לקרוא את התפריט במסעדה מקרוב מדי, מרחוק זה כבר לא עובד, הקושי הזה להתמקד גם ממרחק קרוב יכולה לגרום ללא מעט עוגמת נפש, לקשיים בהתנהלות היומיומית ובו זמנית, גם לטעויות חמורות במסגרת משימות עבודה חשובות. מה עושים במצב הזה? אם כל זה נשמע לכם מוכר, הגיע הזמן לדבר על משקפי קריאה ואיך הם יכולים לעשות את זה עבורכם קל, יעיל ובעיקר נכון.

למה זה קורה – כשאיכות הראייה יורדת

אחת השאלות הנפוצות היא למה זה קורה, איך זה שהראייה הולכת ויורדת באמצע החיים?  יש שיטענו שטיפול בלייזר זה הפתרון, מאידך, לא כל אחד מתאים לשיטה ואף עלול לסכן את חייו נוכח הטיפול הזה. כמו כן, טיפולי הלייזר לא פועלים על בעיית ראייה קרובה אלא על בעיות מיקוד אחרות שאף הם טובים ומוצלחים. הבעיה של החלשות הראייה היא בעיקר עקב הזדקנות והיחלשות של השריר האחראי על המיקוד – כאמור זה הפועל על העדשה. בעיות הראייה ובפרט מקרוב מתחילות בגיל 45, כאמור, או לפני או אחרי. קצרי ראייה רואים טוב יותר ללא משקפי קריאה ואילו רחוקי הראייה הם אלו שמתקשים לראות מקרוב בגיל צעיר. עם הזמן, העייפות והעבודה המרובה, מגיע הרגע שמתקשים לקרוא מקרוב ואז, צריך למעשה לחפש משקפי קריאה שיעזרו להשלים את המשימה ללא מאמץ יתר. משקפי ראייה הם אלו שיכולים בקלות לטפל בבעיה ולטפל בטשטוש הקשה המקשה אפילו לעיין בעיתון או תפריט במסעדה.

איך רוכשים משקפי ראייה פעם ראשונה?

רכישת משקפי קריאה ראשוניים הם משקפי ראייה חדשים- זה מעבר לבחירת מסגרת, למעשה זהו הסימן הברור לזה שהגעתם לגיל העמידה. להישאר צעיר לנצח? אפשר ואפילו מומלץ מאידך, אי אפשר למנוע את הבעיה הזו שהעיניים אינן רואות גם למרחק קצר. האם אפשר לדחות את הרכבת המשקפיים לצרכי ראייה? כמו בכל דבר, כאשר דוחים את הרכבת המשקפיים עלולים לא רק לדרדר את הראייה אלא לגרום לנזק גדול יותר. רוצים למנוע את זה? משקפי קריאה מקרוב יפתרו לכם את הבעיה על הצד הטוב ביותר. אם אתם בעליי ראייה טובה למרחק בשתי העיניים שלכם, לא תהיו חייבים להשקיע בעלויות יקרות מדי, כן, יש בהחלט משקפיים שאפשר לקנות ישירות מהמדף של הסופר פארם או אפילו דרך בית המרקחת הקרוב לבית. יש להתחיל במשקפיים בעלי המספר הקטן ביותר – כאמור, סימון 1 אחר כך, עקבו אחר הדברים ועלו במספרים עד שתגיעו לזוג שתוכלו להרגיש אתו בנוח ובפרט כאשר אתם רוצים לקרוא מגזין או אפילו ספר.

נתקלים בבעיה? מרגישים שלא הגעתם ליעד? משקפי קריאה הטובים ביותר, זה לאחר בדיקה אצל אופטומטריסט שיפתור את הבעיה לאלתר. האופטומטריסט ידון אתכם על כל הדברים, יסביר מה נחשב יתרון ומה חסרון וייתן לכם לעשות את הבחירה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf