איך בוחרים טבעת אירוסין?

איך בוחרים טבעת אירוסין?

אנשים רבים עדיין תוהים כיצד לבחור את טבעת האירוסין הנכונה. הדבר הראשון שהם צריכים לדעת הוא שיש שלושה סוגים עיקריים של טבעות: הסוליטר, טבעת שלוש האבנים וטבעת הנצח.

טבעת האירוסין הסוליטייר מושלמת למי שמחפש עיצוב פשוט יותר. טבעת שלוש האבנים מושלמת למי שרוצה משהו קצת יותר משוכלל מאשר סוליטר. ולבסוף, טבעת הנצח מושלמת למי שרוצה עיצוב ייחודי שיכול להימשך לנצח.

בחירת טבעת אירוסין היא בחירה אישית מאוד. חשוב לדעת מה בת הזוג שלך אוהבת ומה לא.

יהלום הוא החבר הכי טוב של האישה!

בחירת טבעת האירוסין המושלמת יכולה להיות משימה מכריעה עבור זוגות רבים. עליהם לשקול את סוג המתכת, החיתוך והגודל של היהלום. לזוגות יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל!

אנו צריכים לקחת בחשבון את צורת הטבעת, סוג המתכת והגודל בבחירת טבעת אירוסין.

צורת הטבעת צריכה להיות בפרופורציה לידו של האדם. סוג המתכת יכול להיות זהב, פלטינה או כסף. גודל הטבעת חשוב לנוחות ולסגנון.

סוג המתכת שייבחר יהיה תלוי בתקציב ובהעדפה אישית

גודל האבן הוא גם משהו שצריך לקחת בחשבון כי זה יכול להשפיע על המחיר ועל כמה זה שוקל על האצבע. אם אתה רוצה טבעת קלה יותר אז לך עם אבנים קטנות יותר.

לבסוף, סגנון הוא גם משהו שצריך לחשוב עליו כי הוא יילבש כל יום עד שתחליט להיפרד ממנו!

השלב הבא הוא להבין איזה סוג של אבנים היא הכי אוהבת. יש נשים שמעדיפות יהלומים, בעוד שאחרות מעדיפות אבני חן כמו אבני ספיר או אודם. כדאי לקחת בחשבון גם את צורת הטבעת והאם הם מעדיפים סגנון מסורתי או עכשווי.

איך בוחרים את היהלום?

בחירת טבעת אירוסין היא החלטה גדולה. אתה רוצה לוודא שאתה מקבל את הטבעת המושלמת עבור האחת המשמעותית שלך. ישנם סוגים רבים ושונים של טבעות שאתה יכול לבחור מהם, אבל יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני ביצוע הרכישה.

ראשית, אם יש לך תקציב בראש, הקפד לעמוד בו. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות ולחסוך זמן.

שנית, אם לבת הזוג שלך יש אלרגיות או רגישויות לחומרים מסוימים, אז עדיף לברר מה הם לפני ביצוע הרכישה.

לבסוף, אם בת הזוג שלך לא מאוד בררנית לגבי התכשיטים שלה אז קחו זאת בחשבון גם בבחירת טבעת אירוסין כי סביר להניח שהם לא ישמחו מטבעת יקרה יותר מאשר עם טבעת פחות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf