איך אפשר לעצב תכשיטים?

איך אפשר לעצב תכשיטים?

כבר נאמר לא פעם ש"אושר אמיתי מגיע בצורה של קופסת תכשיטים מלאה". אנחנו לא מתווכחים עם האמירה הזו. תכשיטים הם הדרך שלנו לייחד את עצמינו, להוסיף את הטאצ' האחרון ללוק ולבטא את התשוקות שלנו. אבל מה אפילו יותר תענוג מלרכוש תכשיטים? לעצב אותם בעצמך.

אין דבר יותר כיף מלקבל מחמאות על תכשיטים שאנחנו עונדים ולהגיד שעיצבנו אותם בעצמינו! אם יש לכם אהבה בלתי מוסברת לתכשיטים ותשוקה ענקית לעיצוב- יש מקום שנועד בדיוק עבורכם.
קורס לעיצוב תכשיטים הוא קורס שנהיה פופולרי יותר ויותר בתקופה האחרונה ומוציא ממנו שלל יוצרים ואמנים שלוקחים איתם את היצירות שלהם הביתה על האצבעות, הידיים, או הצוואר שלהם. אבל רגע לפני שנספר לכם על קורס לעיצוב תכשיטים, בואו נחזור קצת אחורה.

 צורפות, האמנות של יצירת תכשיטי כסף וזהב, היא אחד המקצועות הקדומים ביותר שמכיל בתוכו עולם קסום ורחב של אמנות, יצירה, חוויה והגשמה. עיצוב תכשיטים היא מלאכה עתיקת יומין ועוד מימי קדם יש ממצאים לתכשיטים אותם היו עונדים נשים וגברים, כחלק מהצורך ליצור מעמד יוקרתי, כפריט נוי, כביטוי אישי לאופי ייחודי וכמתנה מושלמת לאהובינו.

בארצות המזרח קיימים מקומות בהם עבודת האלילים נעשית באמצעות הגשת תכשיטים, כלי כסף וכלי זהב ואבנים טובות לאותם אלילים. יוקרת האליל משתבחת בעיני העובדים אותו ככל שמגישים לו יותר ויותר דברי יוקרה יפים ומרהיבים ועושים שימוש בחומרים יקרים ככל האפשר. היום, כשסגנונות של תכשיטים חוזרים על עצמם בכל מקום ונדמה שלכולן יש את אותו הסט, לעיצוב תכשיטים אישי עם אמירה משל עצמך יש ייחוד גדול אפילו יותר.

היופי בעולם הצורפות ועיצוב התכשיטים הוא שלא צריך ידע מוקדם או ניסיון בתחום, רק וויז'ן ורצון ללמוד ולעבוד. אחד הדברים הנפלאים ביותר שלומדים בסדנת תכשיטנות הנו היכולת בראש ובראשונה לחזות, לחלום על רעיון כלשהו ולהוריד אותו לביצוע באמצעות צמצום הרעיון לממדים פיזיים וקטנים. קורס לעיצוב תכשיטים יוצר את האפשרות המדהימה להיות עדים להפיכת רעיונות גדולים כל כך, לתכשיטים קטנים כל כך. בקורס לעיצוב תכשיטים מכירים את שיטות העבודה השונות, את כלי העבודה ותהליכי ייצור תכשיטים. קורס לעיצוב תכשיטים מלמד טכניקות רבות ומגוונות כמו: פיצור, ניסור, ריקוע ,כיפוף והלחמה, בעזרתן מייצרים תכשיט מאפס. בנוסף, מתנסים בחיבור בין מתכות שונות, הלחמות מרובות ועדינות, חיבור קר של ניטים וצירים, התכת שאריות, שילוב אבני חן, רידוד ומשיכת חוטים.
העיסוק עם הידיים, המגע עם החומר והחזון שבא לידי מימוש הם דברים שצריכים לסקרן אתכם ולהיות תרפיה והנאה כדי שקורס לעיצוב תכשיטים יוביל אתכם לקולציית התכשיטים האישית שלכם. אם אתם מחשיבים את עצמכם כיצורים יצירתיים עם דמיון מפותח וחוש עיצוב בסיסי- אתם לגמרי יכולים להתאים לקורס לעיצוב תכשיטים ואפילו לסחוף מחמאות רבות מכל הסובבים אתכם.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf