איך אפשר להוזיל את ביטוח הרכב המקיף?

איך אפשר להוזיל את ביטוח הרכב המקיף?

פוליסה של ביטוח רכב יכולה להיות יקרה, אבל זה לא אומר שכדאי לוותר עליה. אם תתעלמו מהסיכונים ולא תהיו מכוסים, אתם יכולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם הוצאות הרבה יותר משמעותיות.

למעשה, הסוד בבחירה ביטוח רכב מקיף הוא להרכיב פוליסה מאוזנת, שמצד אחד תגן עליכם בצורה הכי מקיפה שאפשר ומצד שני לא תעלה הון תועפות. אתם רוצים להיות מכוסים מפני גניבות, נזקים שעולים להיגרם בתאונות וכו', אבל איך אפשר בכל זאת להוזיל את הביטוח?

אלה ארבע דרכים שאתם חייבים להכיר.

סקר שוק והשוואה

כמו בכל פעם שאתם צריכים להוציא את הארנק ולשלם על משהו, כדאי להיות בטוחים שאתם מבצעים את הרכישה הטובה ביותר. על מנת להשיג תנאים טובים במחיר הוגן, אתם צריכים להשוות בין כמה שיותר הצעות לביטוח.

כיום, קל יותר מאי פעם להשוות בין פוליסות ביטוח, ולהבין איזו מספקת לכם את הכיסויים החשובים, בהתאם לצרכים שלכם ובאופן הכי משתלם.

באתרים של חברות הביטוח, ובאתרי השוואה ייעודיים ברחבי הרשת, תוכלו למצוא מחשבוני ביטוח רכב שיאפשרו לכם להרכיב פוליסה ולהבין את המשמעויות הכספיות והאחרות שלה.

גובה השתתפות עצמית

בביטוח יש כלל ידוע: ככל שההשתתפות העצמית שלכם יותר גבוהה, כך אתם משלמים פחות על הפוליסה בכל תשלום חודשי. סעיפי השתתפות עצמית קובעים כמה תצטרכו לשלם אם תתבעו את הביטוח במקרים שונים, וסכומים אלה מנוכים מהפיצויים שאתם מקבלים.

עבור תרחישים פחות סבירים, או פחות רלבנטיים עבורכם, ניתן לשקול הגדרה של סכומי השתתפות עצמית גבוהים, על מנת לשלם על הביטוח שלכם.

עם זאת, חשוב מאוד לקבל החלטה זו בצורה מושכלת ולאחר חשיבה עמוקה.

ביטוח לפי קילומטראז'

בשנים האחרונות צמח בארץ טרנד חדש, שמאפשר לאנשים אשר לא נוהגים לעיתים קרובות לשלם פות על הביטוח שלהם. באמצעות אמצעים טכנולוגיים שונים, הקילומטראז' נמדד וניתן לחייב את המבוטחים בהתאם.

אפשר לעשות ביטוח שמסתמך רק על כמות השימוש ברכב, או לחלופין לבחור פוליסה שמעניקה הנחות אם לא עוברים כמות מסוימת של ק"מ בשנה.

נהיגה זהירה

עלות של פוליסת ביטוח נקבעת על פי פרמטרים שונים, שאת כולם אפשר להכניס תחת אותה כותרת: רמת סיכון. באופן טבעי, ככל שחברות הביטוח לוקחות על עצמן סיכון יותר גבוה, הן דורשות תשלום יותר גבוה שיגן עליהן.

הסיכון נקבע בהתאם לגיל שלכם, לרמת הבטיחות של הרכב והכי חשוב – היסטוריית הנהיגה שלכם. אם בשנים האחרונות לא ביצעתם עבירות תנועה, הייתם מעורבים בתאונות או תבעתם את הביטוח – תשלמו פחות.

בסוף כל שנה, אתם יכולים לבקש ולקבל אישור על היעדר תביעות, וכך לחדש ביטוח רכב מקיף בעלות נמוכה יותר. אם הייתם צריכים סיבה נוספת לנהוג בזהירות, זהו גורם שכדאי לכם לקחת בחשבון.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf