איך אימוני כושר עוזרים להתמודד עם חרדה?

איך אימוני כושר עוזרים להתמודד עם חרדה?

אחת הדרכים היעילות ביותר להתמודד עם חרדה, לחצים ומתחים היא באמצעות אימוני כושר ופעילות גופנית בכלל. גם פעילות של 20-30 דקות 3 פעמים בשבוע יכולה לעזור משמעותית בסיוע בהתמודדות מיידית עם החרדה ומסייעת גם בטווח הארוך בהפחתת ההשפעות של החרדות והלחצים שאנו חווים. זה לא אנחנו אומרים – זה מחקרים שנערכו גם בישראל, בארה"ב וברחבי העולם מצאו וגילו עובדתית. אז אם אתם מחפשים מאמן כושר אישי בתל אביב או בכל חלקי הארץ היכנסו לאתר לימוד נעים ומצאו את המאמן הטוב ביותר עבורכם.

בואו נרד לבסיס – כיצד ניתן לטפל בחרדה?

על פי מחקרים שונים לפחות שליש מהאוכלוסייה תתמודד בשלב כזה או אחר בחייה עם לחצים וחרדות, חלקם אפילו מתמודדים עם חרדות באופן כרוני. חלק מהאנשים פונים אל פסיכולוגים ויועצים מקצועיים, אחרים נוטים לטיפול תרופתי ואילו אחרים לא מדווחים על כך ונאלצים להתמודד על כך לבד, הן בשל החשש מתופעות הלוואי של הטיפול התרופתי והן מטעמים כלכליים. אותם אנשים יכולים להיעזר בפעילות גופנית על מנת להפחית את הלחץ. למעשה, מדובר באחת השיטות הטבעיות הטובות ביותר שלא רק עוזרת להפחתת החרדה אלא מספקת אפקט גדול ומשמעותי במגוון פרמטרים אחרים בחיים כמו הפחתה במשקל, שיפור הכושר הגופני, שיקום מבעיות בריאותיות שונות ועוד. יתרון נוסף שהוא שאין לפעילות גופנית תופעות לוואי – רק תוודאו שאתם שוכרים מאמן כושר אישי בתל אביב על מנת להתאמן בצורה נכונה המתאימה לכם.

איך זה עובד בפועל?

פעילות גופנית תורמת להגברת רמות הסרוטונין במוח והפחתת הקורטיזול (הורמון הלחץ). בנוסף, פעילות גופנית מאומצת יכולה לשחרר אנדרופינים ולספק תחושה של אופוריה. לאימון גופני מאומץ יותר יש תוצאות טובות יותר בדרך כלל. מחקרים מציגים גם תוצאות טובות יותר למתאמנים בפארק או באזורים פתוחים ציבוריים. מה שעולה את הביקוש למאמן כושר אישי שילווה אתכם. אפשר אפילו לבדוק מורים פרטיים ליוגה לאימונים יומיים/שבועיים. גם יוגה עשויה בהחלט לסייע לכם בהפחתת הלחץ והחרדה.

לסיכום, להרגיש חרדים למשהו זו לא הרגשה נעימה. החרדה מלווה בלחץ וחוסר שקט ושלווה פנימיים ולבטח לא תורמת לבריאות שלנו. על כן, שילוב של פעילות גופנית בלו"ז היומי/שבועי שלכם יכולה בהחלט לתרום לכם להפחתת לחצים וחרדות ועל הדרך לתרום לבריאות שלכם. תוכלו למצוא מאמני כושר אישיים באתר שלנו לימוד נעים, לסווג אותם לפי פרמטרים שונים ולבחור את אנשי המקצוע המתאימים לכם ביותר לצרכים שלכם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf