אטרקציות מומלצות לאירועים –6 אטרקציות מהנות שיעשו לכם את האירוע

אטרקציות מומלצות לאירועים –6 אטרקציות מהנות שיעשו לכם את האירוע

אטרקציות מומלצות לאירועים יכולות בקלות להפוך אירוע רגיל לכזה שאף אורח לא ישכח. בזמנים של היום, אירוע בלי אטרקציה, מרגיש דל והאורחים חוזרים הביתה בהרגשה שמשהו היה חסר. חוגגים רבים יוצאים מגדרם כדי להציג לאורחים אטרקציה ייחודית שלא נראתה עדיין וזאת רק כדי להתעלות על חבריהם ולדאוג שעוד ידובר רבות על האירוע שלהם.

לעיתים, כל תפקידן של אטרקציות מומלצות לאירועים הוא לספק תעסוקה לילדים, במידה וזהו אירוע קטן יותר כמו ברית או כזה שיש בו ילדים מלאי מרץ כמו יום הולדת או אפילו בר/בת מצווה.

במאמר הבא, נציג בפניכם 5 אטרקציות מהנות שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח. חלקן שכיחות יותר, חלקן שכיחות פחות אך כולן כולל כולן מהנות במיוחד ויעלו חיוך על פניו של כל אורח.

הצגות ילדים של כוכבי הילדים הידועים

אחד הרעינות הטובים ביותר לאירוע לילדים הקטנטנים, הוא הזמנה של הצגות ילדים עד אליכם לבית או למועדון. כוכבי הילדים הגדולים ביותר כמו יובל המבולבל, מיקי, מני ממטרה, מיכל הקטנה ועוד רבים אחרים, מציעים אפשרות כזו ואם יש לכם את התקציב, זאת בהחלט אופציה מעולה שתשמח מאוד ילדים לאירוע יומולדת.

מגנטים

מגנטים הפכו להיות סטנדרט בחתונות ובמידה ואתם לא שוכרים לחתונה שלכם את שירותיו של צלם מגנטים, אתם מונעים מהאורחים לקבל תמונה שלהם חוגגים. אורחים רבים ממש מחכים לתמונות האלו.

כיוון שמגנטים בחתונה הם בהחלט אטרקציות מומלצות לאירועים והפכו שכיחות כל כך, גם כאן יש מודיפיקציה ומתחתנים רבים מחפשים את השינוי הקטן הזה שיהפוך את החתונה שלהם למיוחדת יותר – הדפסת תמונות על בלוקי עץ, הדפסת תמונות על מחזיקי מפתחות ועוד נראים יותר ויותר באולמות האירועים השונים.

מתנפחים

איזה ילד לא אוהב מתנפחים?

אטרקציה מסוג זה יכולה להעסיק את הילדים למשך שעות רבות, לתת למבוגרים את הזמן לדבר מבלי שיצטרכו להיות בייביסיטר ולהכניס ממד מיוחד ושונה לאירוע שלכם.

מתנפחים הפכו בשנים האחרונות לאטרקציות מומלצות לאירועים קטנים בעיקר כמו בריתות וימי הולדת וקיים מגוון רחב של מתנפחים שונים שתוכלו לבחור מהם.

יש טרמפולינות מגודרות, מגלשות ענק, מתקני "אקסטרים" המדמים מסלול נינג'ה ועוד המון אפשרויות בחירה מגוונות שיהפכו את האירוע שלכם לכזה שכל הילדים ירצו לחקות.

שורת מתופפים

שורת מתופפים נמצאת גם היא ברשימה של אטרקציות מומלצות לאירועים וגם היא, ממש כמו המגנטים בחתונות, הפכה להיות האטרקציה הרשמית של ברי המצווה.

שורת מתופפים מכניסה את חתן בר המצווה אל הכותל או בית הכנסת בצורה מיוחדת ומרהיבה, עם אנרגיות גבוהות המבשרות על יום מיוחד.

שורת מתופפים היא בהחלט אטרקציה נחשקת ולא בכדי. ככה חוגגים בר מצווה – ברעש, צלצולים ותופים.

סקסופוניסט

אטרקציה שמעט זכו לראות אך היא בהחלט חוויה מרעננת בעולם החתונות היא שכירת שירותיו של סקסופוניסט.

הסקסופוניסט מסתובב ברחבה בזמן הריקודים, מנגן עם הקצב ומכניס ממד ייחודי ומרענן לחתונה. זוהי אומנם לא אטרקציה שכיחה אך בהחלט כזו שראויה להיכנס לרשימת האטרקציות מומלצות לאירועים.

ניתן לבקש מהסקסופוניסט לנגן מוזיקה מעט רגועה יותר בזמן האוכל ולחזור ולהרים את הרחבה בזמן הריקודים. חוויה לעיניים ולאוזניים שלוקחת את החתונה שלכם לשלב הבא.

קעקועי חינה

זוהי גם כן לא אטרקציה מאוד שכיחה באירועים אך במידה ואתם מתכננים לעשות חינה לפני החתונה שלכם, זוהי בהחלט אטרקציה מומלצת.

קעקועי החינה משתלבים בצורה מושלמת באווירה הכללית של האירוע ומוסיפים ממד מיוחד, בדרך כלל עבור הילדים והצעירים אך גם עבור המבוגרים.

קעקועי חינה הם אומנם מה שאנו זוכרים בתור ילדים מהטיילת באילת אך יש מאחוריהם היסטוריה ארוכת שנים שיש לתת לה את הכבוד הראוי לה ואיזו דרך יותר טובה לעשות זאת מלעשות קעקועי חינה, בחינה?

אטרקציות מומלצות לאירועים כבר מזמן הפכו לחובה בכל אירוע והיום כמעט ולא תראו אירוע שאין בו איזשהו טוויסט או משהו מיוחד. אל תישארו מאחור, חפשו עוד אטרקציות מומלצות לאירועים והפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf