אופניים חשמליות בבני ברק

אופניים חשמליות בבני ברק

בין כל ערי המרכז, אחת מהבירות הבלתי מעורערות של האופניים החשמליות בישראל היא בני ברק. מגוון רחב של חנויות אופניים חשמליות בבני ברק מציעות לרוכבים מכל האזור מבחר מרשים של דגמים. במיוחד ברחוב ז'בוטינסקי המרכזי, המשובץ היטב בשלל חנויות המוכרות אופניים חשמליות בבני ברק, אך גם ברחובות הפנימיים של העיר.

בני ברק, כמו כל הערים שמסביבה, נסחפה בשנים האחרונות תחת טרנד האופניים החשמליים. התושבים המקומיים מאמצים בחום את המהפכה. רבים מהם מגיעים באמצעות האופניים החשמליות לעבודה, ולעתים תכופות נעזרים בהן להרכבת ילדים, נשיאת ציוד וכדומה.

אופניים חשמליות בבני ברק, איפה קונים?

כפי שצוין לעיל, אחד הרחובות המרכזיים לרכישת אופניים חשמליות בבני ברק הוא רחוב ז'בוטינסקי. זהו הציר הראשי של העיר החוצה אותה ממזרח למערב. מחבר אותה מצד אחד לפתח תקווה ומצד שני לרמת גן. במקום פועלות לא מעט חנויות אופניים, חלקן וותיקות ובעלות שם ההולך אחורה עשרות שנים. כולל כמה וכמה חנויות יבואנים סופר-מקצועיות.

בסמוך לרחוב ז'בוטינסקי פועלים מספר רב של חניונים, וכמובן שהוא ממוקם היטב מבחינת הגעה עם תחבורה ציבורית. נתונים אלה הופכים את הבחירה בבני ברק כיעד לרכישת אופניים חשמליות לבחירה מהודקת. בקלות רבה תוכלו לעבור מחנות אחת לשנייה, לבדוק דגמים, להשוות מחירים, לבחון את טיב השירות של הצוות, ולקבל החלטה מושכלת. החלטה שתסתיים בקניית אופניים חשמליות חדשות שיעניקו לכם חופש תחבורתי אמיתי.

איך בוחרים אופניים חשמליות?

עולם האופניים החשמליות התפתח מאד בשנים האחרונות. האופניים החשמליות הופכות אט-אט למוצר צריכה בסיסי, כאשר לפי נתוני הלמ"ס, נכון לשנת 2018 לכ-5% ממשקי הבית בישראל יש זוג אופניים חשמליות. המגמה הולכת כמובן למעלה ובכיוון אחד וחד.

בבחירת אופניים חשמליות יש להעמיד בשלב ראשון גבולות גזרה תקציביים. הדגמים ה"פשוטים" יותר, אשר בדרך כלל מאובזרים בסוללות של V36 או V48 עם אמפר/שעה של פחות מ-11, עולים בסביבות 3,000-4,000 שקלים. אופניים חשמליות איכותיות יותר, המגיעות עם סוללות של V48 ואמפר/שעה גבוה של כ-13 ומעלה, יידרשו מכם תקציב של כ-4,000-6,000 שקלים.

פרמטרים נוספים יכולים להוסיף למחיר כדוגמת גלגלים עבים, גלגלים גדולים, מנועים משודרגים, אופניים ממותגים נחשבים וכדומה. כמו כן, חשוב לזכור שבחישוב העלות של האופניים יש לקחת בחשבון גם לא מעט הוצאות נלוות כגון קסדה, מנעול, תא מטען, כיסא להרכבת נוסע נוסף ועוד. אביזרים אלה יכולים בהחלט לייקר את העסקה ב-500-1,500 שקלים ויש להתייחס לכך בשיקולים הפיננסיים שלכם.

בבחירת אופניים חשמליות בבני ברק, כמו בכל מקום אחר, חשוב מאד להגדיר מהן המטרות שבגינן אתם רוכשים את האופניים. כמה אתם מתכננים לרכוב מדי יום, מהו המרחק הממוצע שתרצו לגמוע, האם אתם זקוקים לפתרונות נשיאה, האם אתם זקוקים לפתרונות הרכבה וכדומה. הקפידו לשאול על המותג שאותו אתם רוכשים ומומלץ כמובן גם לקרוא מדריך לגבי איך בוחרים אופניים חשמליים בכדי שתכירו את המשמעות של כל אחד ואחד מהפרמטרים במשוואה.

קניית אופניים חשמליות בבני ברק, רכישה בטוחה

אופניים חשמליות הן פתרון מושלם לעומס התחבורתי. בני ברק, לאור מיקומה בלב אזור המרכז הצפוף והעמוס, ולאור היותה נקודה המקשרת בין ערי המזרח (פתח תקווה) לערי המערב (רמת-גן-תל-אביב), מהווה גשר מצוין לפריחתן של חנוית אופניים חשמליות.

כשאתם קונים אופניים חשמליות בבני ברק אתם נהנים ממספר רב של חנויות אשר מרביתן גם סמוכות זו לזו. כך, כפי שצוין לעיל, אתם יכולים בקלות לעבור בין מספר חנויות ולהכיר היקף לא קטן של דגמים אופציונאליים. ככל שתידרשו לטיפולים ותיקונים בעתיד, תוכלו תמיד לקבל אותם בחנות האופניים בה רכשתם, אשר תמיד תהיה נגישה תחבורתית לאור מיקומה של בני ברק בלב הכרך של אזור המרכז (כמובן שתוכלו לקבל את השירותים הללו בכל חנות אופניים חשמליים אך בהחלט יש יתרון בהגעה למקום בו רכשתם את הכלי שלכם).

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf