אולפן צילום מקצועי לפרסומות וסרטוני תדמית

אולפן צילום מקצועי לפרסומות וסרטוני תדמית

מחפשים אולפן מקצועי ומתקדם לצילום פרסומות או סרטון תדמית? הידעתם כי רוב הפרסומות וסרטוני תדמית שאתם רואים במסך הקטן מצולמות באולפן ירוק כדי ליצור וידאו באיכות גבוהה המספק תחושה ריאליסטית וייחודית לצופים? ובכן, צילום פרסומות הוא פרויקט מורכב המחייב ידע, ניסיון וציוד טכני מתקדם.

חשוב לזכור כי לכל פרסום וידאו יש מטרה ספציפית והיא להעביר מסר ברור וקליט, ולרוב מנסים לעורר רגש מסוים אצל הצופה כדי להשפיע עליו ולהכווין אותו לקראת פעולה מסוימת, לדוגמה רכישת מוצר חדש, הזמנת שירות מסוים, יצירת קשר עם החברה ועוד. לכן, חשוב להשקיע  באיכות כדי ליצור חוויה מרגשת וייחודית משלבים ויז'ואל מרהיב, מוסיפים מוסיקת רקע מתאימה ויוצקים תוכן ייחודי.

תהליך העבודה באולפן מקצועי לצילום סרטון תדמית ופרסומות

כל הפקה מתחילה בפגישת הכרות עם הלקוח במטרה לאפיין את צרכיו הייחודיים ולהבין את מטרת הפרסום, לאפיין את קהל היעד, לבדוק את השוק והמתחרים וכדי לבחור מסרים שיווקיים קליטים על מנת להעביר מסר חד וברור.

לאחר פגישת ההכרות צוות ההפקה מתכנס כדי לגבש רעיון מרכזי ל סרטון תדמית או פרסומת, ורק לאחר מכן התסריטאים מתחילים בעבודתם וכותבים תסריט מקורי ויצירתי. התסריט מבוסס בין השאר על מחקרי שוק, בדיקת המתחרים, אפיון קהלי היעד אליהם מעוניינים לפנות וכדומה.

עוד לפני הצילומים צוות חברת ההפקות נדרש לקבל החלטות רבות ותלויות תקציב, לדוגמה האם לצלם את הסרטון באולפן צילומים או בלוקיישן בחוץ, מיותר לציין כי צילום מחוץ לאולפן יקר ומורכב יותר. כמו כן, הצוות חייב להחליט כמה שחקנים לגייס לטובת הצילום, האם צריך ניצבים, להחליט על תפאורה מקורית ועוד.

ביום הצילומים הבמאי מתדרך את הצוות ויחד עם צוות ההפקה מתחילים לצלם על ידי צלמים מקצועיים ומצלמות משוכללות באיכות HD. יום הצילומים עשוי להימשך זמן רב כיוון שיש לבצע מספר חזרות ולרוב מצלמים בכמה שוטים. בנוסף, יש לדאוג לאיפור, להלבשה, לעיצוב האולפן בהתאם להוראות התסריט והבימוי, להכין את ציוד הצילום ועוד. לאחר הצילומים מתחילים בשלב הנקרא פוסט פרודקשן, בשלב זה עורכים את החומרים בחדר העריכה המתקדם, מוסיפים קטעי קריינות, כתוביות, מוסיקת רקע וגרפיקה.

מעטפת שירותים מקיפה באולפן לצילום פרסומות

כדי לצלם ולהפיק פרסומות באיכות גבוהה חשוב לבחור נכון את האולפן לצילום הפרסומות. מומלץ להתמקד רק באולפן טלוויזיה והפקות וידאו המתמחה בצילום פרסומות וסרטוני תדמית כדי לקבל סרטון מושקע ואיכותי שיוביל לתוצאות הרצויות שהוגדרו מראש.

ב אולפני סאן וידאו (V.S אולפנים) מתמחים בהפקות אולפן מורכבות ואיכותיות ומציעים מעטפת שירותים רחבה ומקיפה לכל הלקוחות. החברה מתמחה בין השאר בצילום פרסומות וסרטוני תדמית, השירות כולל הפקה מקצועית וירידה לפרטי פרטים, צילום פרסומות על ידי צוות צלמים מוכשר, בימוי יצירתי וכל מה שצריך להפקת פרסומות ברמה הגבוהה ביותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf