אולפן וירטואלי – כל מה שרציתם לדעת

אולפן וירטואלי – כל מה שרציתם לדעת

רוב הסרטים בקולנוע ובטלוויזיה, כמו גם רוב הקליפים וסרטוני התדמית, מצולמים כיום באולפנים מתקדמים המציעים סטודיו מאובזר לצילום וידאו וירטואלי. בסטודיו יש ציוד צילום מתקדם, חדר עריכה עם תוכנות משוכללות וחדשניות ואולפן עם מסך ירוק (גרין סקרין). את המסך הירוק מציבים מאחורי הדמות או הדמויות המצולמות, ולאחר הצילום שותלים בעזרת תוכנת עריכה מתקדמת רקע קבוע או משתנה, אפשר לשלב בצילום הסופי רקעי וידאו שונים, כך למעשה אין צורך לצאת לצילומי חוץ, חוסכים בעלויות ההפקה של הסרטונים והקליפים, וניתן להפיק סרטים באיכות HD במהירות ובעלויות משתלמות.

יצירת תוכן איכותי בזמן קצר ובתקציב נמוך

הפקות וידאו עשויות להיות יקרות לכן כדאי לדעת כי באולפן גרין סקרין וירטואלי ניתן להפיק את הסרט, התוכנית או הקליפ בעלויות זולות יותר באמצעות שימוש באמצעים מתקדמים כמו מסך ירוק ותוכנת עריכה משוכללת. באולפן המשוכלל ניתן להפיק תוכניות המשודרות בערוצי הטלוויזיה ובאינטרנט בזמן אמת תוך שילוב תוכן אינטראקטיבי ורקעים משתנים המתחלפים בהתאם לצורך, וזאת במקום להשקיע בהקמת סט בעלות גבוהה. כמו כן ניתן להפיק במקום סרטי תדמית לחברות ועסקים, הרצאות ותוכניות הדרכה לעובדי ארגונים שונים, פרסומות, קליפים לזמרים ולהקות ועוד.

באולפן הווירטואלי יש ציוד מתקדם הכולל בין השאר:

  • מצלמות וידאו מקצועיות באיכות HD.
  • מסך גרין סקרין.
  • סט טריקאסטר (Tricaster) להפקת תכני וידאו באיכות גבוהה ובמחיר אטרקטיבי.
  • תאורה חסכונית.
  • ציוד הקלטה כמו מיקרופונים.
  • מוניטורים, פרומפטר ( מכשיר קריינות) וציוד נוסף.
  • ציור עריכת וידאו.

הפקת וידאו מקצועית באיכות Full HD

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת כך יותר ויותר לקוחות זקוקים לפתרונות מתקדמים של חברות הפקה. בעבר הלא רחוק נאלצו חברות הפקה, זמרים, מפרסמים ולקוחות נוספים להפיק את תכני הווידאו שלהם באולפנים גדולים עם צוות גדול ופוסט פרודקשן, וכמובן המחיר היה בהתאם. כיום, באמצעות אולפן וירטואלי ניתן לקצץ משמעותית את עלויות הפקת התכנים השונים, אין צורך במקום גדול ונדרש צוות מצומצם יחסית של צלמים ועורכי וידאו.

באולפן המתקדם ניתן להפיק תכנים רבים ומגוונים כגון תוכניות אירוח אינטימיות, משדרי ומבזקי חדשות, קליפים ללהקות וזמרים, סרטוני וידאו פרטיים כמו קליפ בת מצווה, סרטי תדמית והדרכה לחברות וארגונים שונים ועוד. כמו כן, ניתן ליצור באולפן הווירטואלי תכנים מקוריים לשידור לייב באינטרנט ובערוצי מדיה נוספים, לרבות שידורים חיים בערוצים הבינלאומיים.

במהלך הצילום ניתן לשלב תכנים חיצוניים כמו שיחות עם אנשים מכל מקום בעולם באמצעות סקייפ, שידורים חיים מערוצי מדיה, תכנים מרשתות חבריות וכדומה. כך למעשה ניתן ליצוק תוכו עשיר ומגוון בתוכנית המשודרת, בעלות משתלמת ושווה לכל כיס.

אפשרויות הצילום והעריכה באולפן וירטואלי הן רבות ומגוונות, האולפן ממוחשב ומתאים גם לשידורים בזמן אמת בסביבת האינטרנט. התכנים משודרים באיכות גבוהה וניתן להפיק אותם במהירות ובעלויות אטרקטיביות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf