אבני תחום בזלת- מדוע הפכה אבן זאת לאטרקטיבית בקרב מעצבי גינות

אבני תחום בזלת- מדוע הפכה אבן זאת לאטרקטיבית בקרב מעצבי גינות

בשנים האחרונות עלתה שכיחות אבני תיחום בזלת בקרב עצבי גינות רבים. יותר ויותר מעצבי גינות מעדיפים להשתמש באבני תיחום בזלת בעיצוב גינות שונות בין אם מדובר על גינות ציבוריות או גינות פרטיות.

מדוע עדיפה אבן הבזלת על סוגים אחרים של אבנים?

היתרונות המרובים של אבן הבזלת נראותה, משקלה,צבעה ועמידותה עושים את אבן הבזלת לאבן העדיפה ביותר מאשר סוגי האבנים הקיימות בשוק. כמו כן, מדובר על אבן עתיקה מאוד בעלת מראה ייחודי ויוקרתי שלא ניתן למצוא בשום מקום, כך שאם אתם מחפשים סגנון ישן ועתיק אבן הבזלת תתאים לכם עד מאוד, בין אם זה לחיפוי קירות הבית או ריצוף הבית.

מדוע מעדיפים מעצבי גינות להשתמש באבני תחום בזלת?

מעצבי הגינות הבינו משהו שטרם הבנו. השימוש באבני תחום בזלת עוזרים להם לעצב בקלות רבה ויעילות את הגינה ללא בתחזוקה מינימאלית ביותר. באמצעות אבני הבזלת ניתן לקבל מראה טבעי ומיוחד שלא ניתן להשיג באמצעות סוגי אבנים אחרות. השימוש באבנים אלו מתאים לשלל נרחב של שימושים  החל מחיפוי קירות חיצוניים ופנימיים, ריצוף חוץ וריצוף פנים , בניית מדרגות, בניית קיר או חומה ואף עיצוב ותחום הגינה. כמו כן, באמצעות האבנים הגדולות והחזקות ניתן לקבל עמידות גבוהה לאורך זמן, דבר החשוב בפני עצמו לכל בעל גינה שרוצה תוצאות לאורך זמן רב.

האם השימוש באבני בזלת הוא רק אצל מעצבי גינות או גם אנשים פרטיים?

השימוש באבני הבזלת הוא לא רק אצל מעצבי גינות אלא גם אצל אנשים פרטיים שרוצים לבצע חיפוי קירות בביתם בין אם זה חיפוי חיצוני או פנימי, לרצף את ביתם חיצונית או פנית ואף לבנות קיר או חומה, מדרגות ועוד שימושים נוספים שבאמצעות אבנים חזקות אלה ניתן לקבל. המראה הייחודי של אבני הבזלת בשילוב חומרים נוספים יוצר מראה שטרם נראה עד כה. כמו כן, בגלל התחזוק הקל של חומר זה רוב האנשים הפרטיים מעדיפים גם הם להשתמש בסוג אבנים אלו.

צילום: בזלת ישראל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf