סירים 101 – כל התשובות לשאלות שרציתם לשאול

סירים 101 – כל התשובות לשאלות שרציתם לשאול

סירי לחץ חזרו לאחרונה לאופנה, ובמטבחים ביתיים רבים ניתן למצוא סירי 101 המתאימים לאלפי מתכונים מקוריים ומרעננים. באמצעות סירי לחץ תוכלו לשדרג את הבישול בביתכם, הסיר הייעודי מתאים גם לאידוי דגים וירקות וכדאי לדעת כי הסיר מתאים גם לאפייה. לכן, אתם יכולים להכניס את הסיר לתנור ללא כל חשש, וגם אם האוכל נשרף קל לנקות את הסיר באמצעות מטלית לחה, ודגמים איכותיים אפשר להכניס גם למדיח הכלים הביתי.

סיר לחץ איכותי מתוצרת מותג מוכר ומוביל הוא מוצר מתקדם, קל ובטוח לשימוש ולניקוי, הסיר שומר היטב על הערכים התזונתיים של המזון אותו מבשלים, והשימוש בסיר לחץ מבטיח לכם זמני בישול קצרים יותר וחיסכון בעלויות. את הסיר כדאי הזמין רק ממותג מוביל וחשוב לוודא האם המוצר מתאים לכל סוגי הכיריים, כולל כיריים מסוג אינדוקציה, וכדאי לברר מראש האם ניתן להכניס ללא חשש את הסיר גם לתנורי אפייה.

קל, נוח ובטיחותי לשימוש

יש מגוון עצום של סירים שניתן לרכוש למטבח הביתי, אך עדיין רבים נמנעים מסירי לחץ בגלל טראומות מהעבר ומיתוסים המתרוצצים במשך שנים לגבי בטיחות השימוש בפריט זה. לכן, כדאי דעת כי הדור החדש של סירי לחץ הוא בטיחותי הרבה יותר מהסירים הישנים בהם כולם השתמשו. כאמור, סירי לחץ חוזרים לאופנה וכבר הפכו לטרנד חם בארץ ובכל העולם.

סירים 101 מהדור החדש מיוצרים מחומרים איכותיים ועמידים, תחתית הסיר מבוססת על שלוש שכבות לפיזור יעיל ואחיד של החום. בסיר איכותי התחתית החזקה והעמידה כוללת שכבה של פלדת אל חלד, זו השכבה החיצונית של הסיר, ומעליה יש שכבת אלומיניום ושכבה נוספת מנירוסטה. האוכל אינו נצמד לנירוסטה, בדרך כלל מבשלים בסיר לחץ עם נוזלים, לכן רק אם לא מקפידים על נוזלים בכמות הרצויה, האוכל עלול להידבק לשכבת התחתונה. אין לנסות להסיר את שאריות האוכל והשומן באמצעות ברזלית אחרת עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך לתחתית הסיר, לכן חשוב להקפיד על הנחיות היצרן ולרוב יש לנקות את שאריות האוכל באמצעות מטלית לחה וחומרי ניקיון המתאימים לניקוי שומנים ולכלוכים קשים מסירים איכותיים.

כאמור, את הסיר המלוכלך אשר לנקות גם באמצעות מדיח כלים, יש לבחור בתוכנית המתאימה לניקוי יסודי של סירים, מחבתות וכלי בישול אחרים.

חשוב לציין כי סיר 101 מגיע עם ידיות אחיזה נוחות, הידיות מתאימות גם לתנור. יש לא מעט מתכונים ומאכלים, בהם גם מאכלים מתוקים, שאפשר להכין בסיר המוכנס לתנור. הסיר מצויד בשסתום הגנה כפול על מנת להבטיח בטיחות מירבית, יש דגמים המצוידים בשסתום נוסף באמצעותו ניתן לבחור בין שתי תוכנית בישול בהתאמה מושלמת לסוג האוכל והתבשיל ועל פי זמן הבישול הרצוי.

אביזרי בישול, מטבח ואפייה כדאי לרכוש רק באתר או בסניפים של רשת נעמן. החברה מובילה את תרבות הבישול והאירוח בישראל ומציעה מגוון עצום של כלי בישול ומוצרי אפייה באיכות גבוהה, ושלל מוצרים נוספים לאירוח, להגשה ולארגון הבית והמטבח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf