פגשנו לשיחה קצרה את אודי – מנהל הטכנולוגיה בחברת טפינגו, אודי שיתף אותנו עם קצת רקע על החברה והחוויות שלהם בנושא מעבר המשרדים של החברה כאן בארץ ותל אביב בפרט.
טפינגו היינה חברת סטארט אפ שפיתחה פלטפורמה המאפשרת לסטודנטים להזמין בעצם כל דבר החל מאוכל ודברים אחרים בתוך הקמפוסים והאוניברסיטאות בארה"ב, הפלטפורמה שפיתחה למעשה מחליפה גם את הקופות והקופאים – ומאפשרת לחנות לנהל מה שהיא רוצה דרך הפלטפורמה ולמעשה להזמין הכל דרך הפלטפורמה.
GrubHub- חברת המשלוחים הכי גדולה בארה"ב – רכשו בשנת 2018 את חברת Tapingo וזו אחת הסיבות שהתרחבו למשרדים חדשים, ולאחרונה החברה עברה למשכנה החדש במגדל עזריאלי שרונה היוקרתי.
בתחילת השיחה אודי מסביר לנו איך התבצעו תהליכי מעבר המשרד שהיו בעבר.
"אנחנו בארץ קצת יותר מ7 שנים, יצא שעברנו לא מעט משרדים בתל אביב – באזור ה4, בכל התקופה הזו,
החוויה היא תמיד לא קלה בכלל, לפחות עד לאחרונה, תמיד יש תחושה של ניגוד עניינים, לא באמת באותו ראש, גם עלויות גבוהות ותחושה שהמתווך לא באמת נלחם, וגם הקושי שאשכרה כמות הזמן הנדרשת עד שאתה רואה את המשרד ואז מבין באמת מה יש שם ולא רק שומע את הסיפורים שלו, איכות האינפורמציה שמגיעה נמוכה, באמת הליך לא כיפי בכלל."
בהמשך השיחה אודי מרחיב על הפלטפורמה של offispaces והשוני המהותי בתהליך העבודה למציאת המשרד החדש –
"התחלנו לעבוד עם offispaces.com האמת נתקלנו בזה באינטרנט, זה הרגיש ממש כמו פלטפורמה חדשה למה שהשוק ציפה לו – לפחות אנחנו, דבר נוסף ואולי זה מאוד משמעותי שאתה עובד עם פרטנר, התחושה הייתה שאין לחץ,ושהחברה שם לגמרי בצד שלך, ממש אופן שונה לגמרי לעבור משרד, ועשינו את זה די הרבה בתל אביב, וקשה לי לדמיין איך זה היה קורה אם היינו צריכים לעשות את זה דרך הסוכנויות או הסוכנים הרגילים, בלי הפלטפורמה שמציפה הכל עלינו, אני יכול לומר אפילו שזהו תהליך שאני אישית פחות נהנה ממנו, בסיטואציה האחרונה זה היה בשלב מסוים אפילו מהנה, וזה נראה לי המקסימום למי שיש עוד אחריות מלבד מציאת משרדים להשכרה בתל אביב, המלצה שלי – אני חושב שאפילו זה לא כוחות, אני לא רואה סיטואציה ועברנו הרבה תהליכים – למה שלא תרצה לעבוד בפלטפורמה – ולא משלמים לי "
בתמונה: עזריאלי שרונה תל אביב | צילום: offispaces