5 דרכים למצוא עבודה

5 דרכים למצוא עבודה

מחפשים את עבודת החלומות שלכם?
העשור האחרון הביא עימו שינוי עצום בדרכים לחיפוש עבודה. ריכזנו עבורכם את חמשת הדרכים המובילות כיום למציאת העבודה הבאה שלכם – לגזור ולשמור

#1 חברות השמה
ניתן לפנות לחברות ההשמה לקבלת רשימה של משרות שיכולות להתאים לפרופיל העסקי שלכם. השאיפה של חברות ההשמה היא למצוא את המועמד המתאים ביותר לארגון ולהיפך. בנוסף, הן יכולות לספק למועמדים הכוונה ולהכין אותם לראיונות העבודה. ארגונים רבים נעזרים בהן כי לא תמיד יש להם את הזמן או משאבים להשקיע במיון ראשוני ואותן חברות ההשמה עוזרות להם לסנן את המועמדים בשלב הראשוני. ישנם ארגונים שלא מפרסמים את המשרות שלהם בפומבי אלא רק דרך חברות השמה,  בכדי להיחשף למשרות אלו, הירשמו לעדכונים של חברות ההשמה, כדוגמת WOJO ואלו ישלחו לכם בהתאם את המשרות המתאימות לפרופיל שלכם ואף יזמנו אתכם לראיונות עבודה.

#2 – חבר מביא חבר
אחת הדרכים היעילות להשמת עובדים בשנים האחרונות היא דרך מבצעי "חבר מביא חבר" בחברות הייטק ובארגונים אחרים. הארגונים יודעים שעובדיהם ימליצו על אנשים שהם מכירים, ובדרך כלל גם העובד שהמליץ וגם החבר זוכים במענק כספי אם ההמלצה טובה והחבר עליו הומלץ מתקבל לעבודה. זו דרך נהדרת להעשיר את מקום העבודה בקשרים חברתיים שתומכים בעבודת צוות, כמו גם להגיע לעובדים איכותיים מבלי לבזבז משאבים על פרסום.

#3 – רשתות חברתיות, ובפרט לינקדאין
רשתות חברתיות מפרסמות כל בעת הצעות עבודה מעניינות. בפייסבוק תמצאו קבוצות ייעודיות להצעות עבודה כאלו, ובלינקדאין תוכלו ליצור קשרים חברתיים עם אנשי השמה, מנהלי כ"א בארגונים, ולקבל הצעות עבודה פרטיות שיישלחו אליכם, על פי המאפיינים המפורטים בפרופיל שלכם. על כן, הקפידו לנהל דף אישי שיתאים למשרה שאתם מחפשים – לפחות בפייסבוק ובלינקדאין. הירשמו לקבלת עדכונים בנוגע לחיפושי עבודה בקבוצות מתאימות.

#4 – אתרי דרושים
ארגונים וחברות השמה נוהגות לפרסם הצעות עבודה באתרים מקצועיים בנושא כגון JobInfo, Alljobs, ואחרים. בכל האתרים הללו תמצאו פרסומים של אותם הארגונים המפרסמים ישירות את המשרות שהם נדרשים לאייש – ותגלו אפשרויות נוחות לסינון ולמיון התוצאות על פי סוג העבודה שאתם מחפשים.

#5 – לוחות דרושים מקומיים
אם אתם מחפשים עבודה מקומית, כמו עבודה בגן ילדים, עבודה בהנהלת חשבונות או עבודה בשעות גמישות וקרוב לבית – אולי שווה גם להשתמש בשיטות ה"ישנות" לחיפוש עבודה ולפתוח את מדור ה"דרושים" בעיתון המקומי. מפתיע, אבל מרבית העיתונים עדיין מפרסמים מודעות דרושים לעובדים מקומיים, והמענה לפניות אלה בתחומים מסויימים הוא איכותי.

זה המן להפשיל שרוולים, לפתוח את חשבונות הפייסבוק שלכם, לקבוע ראיונות עם חברות השמה במרכז ובאזורים נבחרים, ולחפש את העבודה הבאה שלכם. בהצלחה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf