המונח טריפל מתאר מצב בו 3 שירותי תקשורת שונים ניתנים על ידי חברה אחת. הכוונה היא כמובן, לשירותי טלוויזיה על ערוציהם השונים, אינטרנט וטלפון קווי. אם בעבר חברה אחת לא הייתה יכולה לספק את כולם גם יחד בגלל שלא היו לה את כל התשתיות’ הרי שכיום הדבר אפשרי בזכות מהפכה בנושא שיזם משרד התקשורת. הוא חוקק חוקים המחייבים את חברות התשתית דוגמת בזק לספק שירותים לחברות תוכן. כך יכולות, למשל, יס או פלאפון לנצל את התשתית של חברת בזק או הוט לספק שירותים ללקוחות שאליהם עד עתה לא הייתה להן גישה. הרעיון והמטרה של החוקים הללו הוא כמובן, להגדיל תחרות ולהוזיל את השירותים לאזרח. התוצאה היא שכיום קיימים מסלולי טריפל שונים המוצעים על ידי חברות רבות וכל אחד יכול לבחור את המתאים לו ביותר. עומדות בפניו, בעיקר, שתי משימות לבחירת טריפל מועדף. אחת מהן היא השוואת מחירי אינטרנט השנייה היא בדיקת מחירי חבילת ערוצי התוכן של ערוץ הטלוויזיה. בטלפון קווי אין שימוש רב, ומשום כך, המחיר החודשי אצל כולם הוא נמוך, יחסית, ולרוב, לא ממש שונה בין חברה לחברה. במקרים רבים, השימוש בו ניתן חינם.
להלן 3 טיפים לבחירת טריפל בצורה נכונה
- אפיון הצרכים – כל אחד חייב לבדוק את צרכיו על פי כמות השימוש בכל אחד מהשירותים הללו. אנשים אשר מבלים זמן רב מול הטלוויזיה וצורכים תכנים מגוונים מהם, ירצו חברה אשר מספקת סרטים, תכניות בידור ותכנים רבים אחרים במסגרת החבילה. שירותים אלו נחלקים לערוצים הכלולים במחירים החודשיים, ובנוסף, ערוצי תוכן, סרטים, סדרות ותכנים עליהם משלמים בנפרד. השיקול המוביל הוא, כמובן, איזה וכמות תכנים ניתן לקבל חינם. במקרים רבים, יש ערוצים בסיסיים הכלולים במחיר החודשי, יש אחרים מתוכם ניתן להכניס לחבילה וכאלו שתמיד כרוכים בתשלום. שיקול חשוב נוסף בנושא זה הוא סוג הממיר הניתן. הבדיקה השנייה נעשית לגבי חבילות הסלולר המוצעות, ובעיקר, לגבי נפח הגלישה. חבילות אלו השיחות והודעות סמס הן חינם ומשלמים רק עבור נפח הגלישה. ככל שהוא יהיה גדול והמחיר נמוך אזי החבילה היא אטרקטיבית ביחס לאחרת.
- בחינת המוניטין של החברה – כאן יש לבדוק את רמת השירות של החברה. היא מתבטאת בתשתית טובה אשר מצליחה לספק תעבורת תכנים במהירות וללא תקלות. איכות המכשור שהיא מספקת ללקוח וכדומה. בנוסף, רמת השירות בעת תקלות. המתבטאת במהירות המענה הטלפוני ללקוח, הטיפול המהיר, היכולת לתקן ליקויים באופן מהיר על ידי אנשי התמיכה, שליחת הטכנאי תוך פרק זמן קצר לאיתור ותיקון הבעיה בהצלחה וכדומה. כדאי לציין, כי התשתיות הקיימות בישראל הינן מיושנות יחסית לתשתיות אחרות הקיימות במדינות מפותחות, והדבר משפיע רבות על מהירויות גלישה וכתוצאה מכך אף נוצרות תקלות מעת לעת, לכן, נושא הטיפול כאן חשוב וחיוני, ובהחלט, מהווה שיקול נכבד בבחירה.
- בדיקת מחירים – היות ומדובר על שירות קבוע הנמתח לשנים הרי שלמחיר יש משמעות רבה מאוד. קבלת מחיר טוב יכול להוזיל רבות ובטווח ארוך הסכומים מצטברים. ניתן למצוא חברות אשר יודעות לבדוק כל העת את המסלולים השונים המוצעים בשוק ולהמליץ על הזולים והמתאימים ביותר מבחינת כל השיקולים. כדאי לעקוב אחר המידע המופיע באתר חברה מומלצת כזאת. בדיקת המחירים והשירות בהתאמה לצרכים תוביל לקבלת החלטה מושכלת. צריך לזכור, כי ניתן לרכוש תוכניות לטווח ארוך ולהתחייב להתקשרות לטווח ארוך, יחסית. לחילופין, ניתן גם להתקשר לטווח זמנים קצר ומדי פעם להחליף ספק.
באתר של משתלם לי תוכלו לבצע השוואת מחירי אינטרנט וסלולר בצורה יעילה ונוחה.