האינטרנט עובר לסרטונים בכל תחום ותוכן שיווקי מצולם הוא חלק בלתי נפרד מהמגמה. אם אתם רוצים לקוחות שמוצאים את המידע האמין והמדויק ביותר עליכם ועל המוצרים שלכם, הדרך הטובה ביותר בעיניהם היא לראות את הסרט שמציג אתכם במדויק. צילומי תדמית מספקים לכם אמצעי שיווק ומכירות יעיל ואפקטיבי באמת. היתרונות של סרטונים כאלה מדברים בעד עצמם ולהלן כמה מהם, כדי לחשוף אתכם לאמצעי המשכנע ביותר.
יעילות והמחשה מדויקת ללקוחות
הדיוק הרב שבצילומי תדמית הוא היתרון החשוב ביותר משום שהלקוחות שלכם יודעים בדיוק איך זה נראה, נשמע ופועל. לא בכדי כל כך הרבה סרטוני הדגמה של מוצרים ושירותים הפכו ללהיט גם ביוטיוב, משום שאנשים רוצים לדעת בדיוק מה קורה שם ואיך עובדים עם המוצר שלכם. אם אתם מספקים שירות, הסרטון שלכם עושים את העבודה שלכם מאפשר ללקוח לדעת מה הוא יקבל ועד כמה אתם מיומנים בעבודה שלכם. זה גם חוסך מכם הסברים מפורטים כשהלקוח רואה אתכם ומתרשם בעצמו ממה שיש לכם להציע.
להפוך לאוטוריטה מקצועית
אנשים רבים התפרסמו כמומחים לתחום מסוים הודות לסרטונים שלהם. שיווקית, זוהי שיטה מעולה להוכיח שאתם אוטוריטה מקצועית כשאתם מרגילים את הלקוחות שלכם לצפות בסרטונים שלכם מסבירים או מדגימים את המוצר או השירות. אם עובדים עם בעל מקצוע שיודע לתסרט ולכתוב את הדברים שלכם למצלמה בדרך אמינה ומוכרת, המוניטין שלכם רק מתחזקים מזה. אתם יכולים לבחור בסרטון אחד או בסדרת סרטונים, לפתוח ערוץ משלכם בכל פלטפורמה שמאפשרת לשתף וגם לענות לשאלות של לקוחות ומתעניינים. זה יוסיף עוד יותר הערכה כלפיכם.
כרטיס ביקור מצולם שיש בו גם תיק עבודות
כרטיס ביקור נועד להיות מתומצת ואילו תיק עבודות מביא כמה שיותר דוגמאות מייצגות שאתם גאים בהן. סרטוני תדמית הם שילוב של שני הפורמטים האלה וכל היתרונות שלהם, כשאתם יכולים לבחור אם להיות מתומצתים או לתת כמה שיותר מידע ללקוחות שלכם. היתרון של הווידיאו הוא שהוא יכול להביא פריזמה רחבה יותר של העבודות שלכם ולצאת לשטח לצלם אותן, במידת האפשר. עיצוב פנים, אדריכלות, התקנת ציוד ומתקנים שונים, שיפוצים, תעשייה ומסחר, כל התוצרים של תחומים אלה יכולים להיות כוכבי הסרטון שלכם בצורה ויזואלית מרהיבה.
במקום מילים
אם הרגשתם שכל התוכן השיווקי חוזר על עצמו והמילים כבר איבדו מהאטרקטיביות שלהן כי הן צפויות ולא מחדשות הרבה, וידיאו הוא הדרך הטובה ביותר לעקוף בעיה זאת. מה שאי אפשר לומר במילים אפשר להראות, ואם נעזרים באנשי מקצוע יצירתיים שגם יכולים להציע רעיונות טובים – אתם לא צריכים הרבה יותר מכך כדי להפיק סרט תדמית שיאמר הכל בצורה מדויקת, עניינית, מתומצתת או מפורטת, הכל לפי טעמכם האישי ולפי הנדרש. אמצעים אמנותיים ויזואליים יכולים להרחיב את התמונה, תרתי משמע, ולפתוח בפניכם אפשרויות רבות יותר לשיווק אפקטיבי.
צילום: חברת "סנאפ – המרכז החברתי לצילום"