מוזיאון ישראל – לא חייבים לבקר בשביל להתרשם וליהנות ממנו

מוזיאון ישראל – לא חייבים לבקר בשביל להתרשם וליהנות ממנו

אחד המוזיאונים הגדולים והחשובים ביותר שיש לנו, הוא ללא ספק מוזיאון ישראל בירושלים. מדובר במוזיאון המושך אליו מדי שנה מאות אלפי מבקרים מהארץ ומחו"ל. בשנים מסוימות מספר המבקרים אפילו הגיע קרוב למיליון ובכך הוא נחשב למוזיאון המצליח ביותר בישראל.

במוזיאון ישראל אפשר למצוא תערוכות ומיצגים קבועים לצד תערוכות מתחלפות של אמנים בעלי שם מישראל ובעולם. המוזיאון מציג את תולדות עם ישראל וארץ ישראל על פני תקופות שונות, מההיסטוריה הקדומה ועד ימינו. לכן הוא נחשב למוזיאון פופולארי, לא רק בקרב ישראלים אלא גם בקרב חובבי היסטוריה, ארכיאולוגיה ואומנות מכל העולם, המעוניינים להכיר את ההיסטוריה של עם ישראל ושל ארץ ישראל.

גם מי שאיננו יכול להגיע פיזית אל מוזיאון ישראל יכול ליהנות ממה שהוא מציע ומציג. למוזיאון יש אתר אינטרנט בו אפשר ללמוד עליו על כל מה שמוצג בו, לקבל עדכונים שוטפים על התערוכות במוזיאון, ולא פחות חשוב, אפשר ליהנות מחנות המוזיאון והקטלוג שלה, בשביל להזמין מוצרים ופריטים שונים. החל מספרים, יצירות אומנות, תכשיטים, מוצרים לבית ולמשרד, מוצרי אופנה, ועוד.

המטרות של חנות מוזיאון ישראל הן: לאפשר לכל מי שרוצה להזמין ולרכוש מוצרים בהשראת המוזיאון או פריטים כאלה ואחרים בין אם זה לעצמו ובין אם זה למתנה, בין אם זה לבית ובין אם זה למשרד. כמו כן, יש למוזיאון מטרה והיא לאפשר ליהודים מכל העולם ובכלל לחובבי אומנות והיסטוריה, לרכוש מוצרים דרך החנות באינטרנט, גם מבלי שיצטרכו להגיע אליה פיזית. זה מאפשר למוזיאון לייצר ולשמור על תקשורת עם גורמים שונים בעולם ומאפשר לכל מי שרוצה, ליהנות ממה שהמוזיאון מציע.

איך אפשר ליהנות מחנות מוזיאון ישראל?

באופן רגיל, כל מי שרוצה ליהנות ממה שיש במוזיאון ישראל ומהחנות שלו, יכול לבקר במקום בשעות הפעילות ובסיום הביקור להיכנס אל החנות ולרכוש פריטים שונים.

כאמור, גם מי שאיננו נמצא בארץ או איננו יכול או רוצה להגיע פיזית אל החנות יכול להזמין מוצרים שונים דרך האתר. הרכישה היא פשוטה, התשלום מתבצע באופן מאובטח. המוצרים נשלחים אל בית הלקוח או כתובת אחר שהוא ציין תוך מספר ימים.

חשוב להדגיש, שחנות המוזיאון משנה מעת לעת את הקטלוג שלה, מוסיפה פרטים או מורידה, זאת תלוי בביקוש וכן בהיבטים נוספים. כמו כן, חנות המוזיאון מציעה לכל מי שמעוניין אפשרות לקבל מפרט טכני מלא ומידע כולל אודות כל מוצר וכמובן גם ליצור קשר עם צוות המקום בשביל לקבל פרטים אודות המוצרים והשירותים המוצעים בחנות.

לפני סיום חשוב להבהיר, דרך חנות המוזיאון והאתר, ניתן ללמוד גם על תערוכות המוצגות במקום, סדנאות ואירועים ומגוון פעילויות שונות, הן למבוגרים והן לילדים. אם אתם מתכננים להגיע בקרוב לירושלים, מוטב לבדוק תחילה מה מוצג במוזיאון בשביל להחליט אם לבקר בו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf