אולי שמעתם על המושג צרות של עשירים, אבל הבחירה בין מגש סושי פירות או סלסלת פירות כמתנה מיוחדת זו באמת צרה שקל מדי לפתור. לא משנה מה תבחרו, אתם לא יכולים לטעות, שכן שני הפתרונות אסתטיים, טעימים וטריים. ובכל זאת, מגש של פירות חתוכים, אסתטי ככל שיהיה, יפה ככל שיהיה בעיניכם, יכול להיות שיאתגר מישהו אחר, שחתכו עבורו את הפירות. ומנגד, יש את אלו שיעדיפו את זה ככה, כי קל יותר, נחמד יותר ומפנק יותר לקבל את הפירות חתוכים מבעוד מועד.
מה אתם מעדיפים זו שאלה חשובה, אבל מה האורחים שלכם מעדיפים זו כבר שאלה אחרת. אם אתם מעניקים מתנה למישהו, הדרך הטובה ביותר היא להיזכר. אסטניסים לעיתים יחשדו במשהו חתוך מראש, אבל מרבית האוכלוסייה, בטח בישראל, רגילה לפירות חתוכים. יותר מזה, הישראלים אפילו מעדיפים פירות חתוכים, שכן זה מעין מובן מאליו שאם זה חתוך, זה הרי כבר עבר ניקיון, מה גם שזה אסתטי יותר, ומושך את העין.
מגש סושי פירות גם לילדים
המילה סושי היא כמו מילת קסם לילדים המודרניים. הם יודעים, בדיוק כמונו, כמה סושי זה טעים, כיפי, מיוחד, אסתטי, שונה ואקזוטי. לא רק שהם רואים את ההתלהבות של המבוגרים מסושי, אלא גם המילה עצמה קוסמת להם, בדיוק כמו שהיא קוסמת לנו, והם גם מזהים בעצמם את הייחוד האסתטי שסביב סושי.
מגש סושי פירות הוא דרך מעולה לעודד את הילדים לאכול פירות, ולצרוך את הסוכר שלהם בצורה טבעית ואורגנית, ולא כסוכר מעובד. הנטייה של הילדים המודרניים, מעבר לאהבה לסושי כמובן, היא לצרוך הרבה סוכר ומוצרים מעובדים. לנו, ההורים, קשה להתמודד עם הלחץ הבלתי פוסק שלהם, והיצרנים לא מקלים עלינו.
המוצרים המעובדים ועמוסי הסוכר נמצאים בגובה עיניהם של הילדים בחנויות המזון, ועשרות אלפי שקלים יוצאים מכיסי החברות הגדולות למחקר על עיצוב האריזה המושלמת שתגרה את הילד, ולפעמים, האמת, גם אותנו. לכן, אם אתם מציעים לילד מגש סושי מפירות אתם עושים את מה שהחברות הגדולות עושות, אבל בלי הסוכר המעובד! זה נראה טוב, זה צבעוני, זה מפנק, וזה בעיקר בעיקר, בריא.
מגש סושי פירות גם לאירועים בכל גודל
אירוע טוב, כמו צבא טוב, צועד על קיבתו, ועל האסתטיקה שלו. מקום יפה, עם עיצוב יפה, תאורה נכונה, מוסיקה טובה, כל זה טוב ויפה, אבל כשאתם מגישים אוכל יפה, ניצחתם. אירוע עם מגשי סושי של פירות זה אירוע שאוהבים להיות בו. האשמה של אכילת מתוקים עודפת ממשיכה איתנו גם לאירועים, ולא מסתיימת בסלון הבית מול הטלוויזיה.
לכן, כאשר אתם מציעים לאורחים שלכם בכל אירוע, בכל קנה מידה, פיתרון מתוק וטעים, נטול אשמה לחלוטין, אתם בעצם מדברים בידידותיות לתת המודע שלהם, יחד עם החוש האסתטי שלהם, ודרך הקיבה שלהם.