כך תהפכו לגיימר אמיתי!

כך תהפכו לגיימר אמיתי!

כדי להפוך לגיימר מקצועי יש לשלב מסירות, משחק קבוע וכמובן – ציוד גיימינג מתאים. בין אם המטרה שלכם היא להתחרות בטורנירים או סתם ליהנות ממשחקים עם חברים או לבד, קבלו את המדריך המלא שיעזרו לכם להפוך לגיימרים אמיתיים!

השקיעו בציוד גיימינג המתאים

בראש ובראשונה, ציוד גיימינג מתאים ומוצרי חשמל מותאמים הם חלק בלתי נפרד מגיימירים שמכבדים את עצמם. ציוד גיימינג כולל כמה מוצרי חשמל ואביזרים עיקריים:

  • מחשב או קונסולת משחקים: בחרו פלטפורמה העונה על הדרישות של המשחקים שאתם משחקים. הפלטפורמה יכולה להיות מחשב PC מתקדם ואיכותי המציע גמישות, עוצמה וביצועים מצוינים, או לחילופין קונסולות משחק ייעודיות כמו סוני-פלייסטיישן או Xbox שמאפשרות משחק במשחקים בלעדיים. כשאתם בוחרים פלטפורמה כדאי לדעת מה משחקים בסביבה שלכם, כדי שתהיו מתואמים עם חברים.
  • מסך: בין אם מסך מחשב או מסך טלוויזיה, חשוב לבחור בצג עם קצב רענון גבוה (לפחות 144Hz) וזמן תגובה נמוך שמספק משחק חלק ותגובות מהירות.
  • כיסא גיימינג: כיסא גיימינג הוא כיסא ייעודי לגיימרים. ראשית, הוא ארגונומי ולכן בריא יותר לגב ולמפרקים. שנית, הוא נוח במיוחד ומאפשר ישיבה רציפה וארוכה שמספקת שעות משחק בלתי נגמרות – וכל זה מבלי לעייף את הגוף.
  • מקלדת ועכבר גיימינג: מקלדת מכנית ועכבר גיימינג הם אביזרים שמותאמים לגיימרים ויעזרו לכם לקבל שליטה מקסימלית במשחק. הם מגיעים עם לחצנים לתיכנות, תאורה לאווירה וכן ארגונומיה לבריאות מפרק כף היד.
  • אוזניות איכותיות עם מיקרופון: אוזניות איכותיות מבטיחות סאונד מושלם כך שלא תפספסו שום ניואנס במשחק שלכם, ואף אחד לא יוכל להתנגב מאחוריכם. בנוסף, מומלץ שהן יגיעו עם מיקרופון נוח לתקשורת ברורה עם משתתפים אחרים במשחקים מרובי משתתפים.

 

ציוד גיימינג תוכלו לרכוש באתר של קבוצת ח.י ,  יבואנית מובילה למוצרי חשמל וציוד גיימינג נוסף של היצרניות הטובות ביותר בעולם. הציוד מגיע במחירים אטרקטיביים, פריסה ארצית נוחה ושירות לקוחות אדיב שזמין לכל שאלה שלכם.

שלטו במיומנויות שלכם – ותהפכו למדריכים בעצמכם

מלבד ציוד גיימינג איכותי, כדי להפוך לגיימרים מומחים אתם זקוקים למסירות ותרגול. כדי לחדד את המיומנויות במשחק, חשוב לשחק באופן קבוע – משחק עקבי משפר את הרפלקסים, את קבלת ההחלטות ואת המומחיות שלכם במשחק. בנוסף, תוכלו לצפות במדריכים וסרטוני משחק מקצועיים שמלמדים טכניקות ואסטרטגיות מתקדמות.

אם תרצו לקחת את זה צעד אחד קדימה, תוכלו להצטרף לקהילות משחקים. קהילות כאלו מספקות חיבור עם גיימרים נוספים שמספקים תמיכה, ידע ואפילו הזדמנויות מיוחדות. תוכלו לנסות להצטרף לפורומים ולפלטפורמת דיסקורד, להשתתף בדיונים, לשתף טיפים ולקבל טיפים מגיימרים כמוכם.

כשתגיעו לרמות קצת יותר גבוהות, תוכלו לצלם ולשתף את המשחק שלכם כדי למשוך קהל ואולי גם לשפר את חוויית המשחק שלכם. כדי להקליט את המשחק יש להשתמש בתוכנות כמו OBS Studio או Streamlabs OBS, ולזכור להתאים את הגדרות הוידאו והסאונד כדי להבטיח סטרימינג באיכות גבוהה.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf