ביטוח מבנה משותף – מתי זה כדאי?

ביטוח מבנה משותף – מתי זה כדאי?

רובנו משלמים לא מעט כסף במהלך החיים על ביטוחים. זה יכול לכלול את ביטוח החיים, את ביטוח המשכנתא, את הביטוח לרכב או אינספור ביטוחים אחרים. לכן ברור מדוע אתם לא ששים לעשות גם ביטוח למבנה המשותף שבו הדירה שלכם נמצאת. יחד עם זאת, חשוב שתבינו: ביטוח מבנה משותף זה עניין מהותי. אם לא תעשו ביטוח כזה ומשהו יקרה, כנראה שתהיה לכם בעיה חמורה עם השכנים. לא לכל שכן יש את אותו מצב כלכלי ולא כל שכן יוכל מיד לגייס את הכסף הדרוש לתיקונים או שיפוצים. לעומת זאת, אם משהו נזק יקרה לאחד מהשטחים המשותפים או לרכוש המשותף ויהיה לכם ביטוח, זו לא תהיה בעיה. אתם תוכלו לפנות אל חברת הביטוח שלכם, לעדכן אותה במה שקרה והיא כבר תטפל בדברים.

איך לבחור את חברת הביטוח הכי טובה שיש?

כדי לעשות ביטוח מבנה משותף ובאמת להיות רגועים, צריך לבדוק במי אתם בוחרים, כי אין כאן מקום לפשרות. חברת הביטוח שלכם צריכה להיות:

  • זמינה – כי אין לדעת מתי יהיה לכם צורך בעזרה ובשירות החברה
    • מקצועית – כי אתם צריכים להרגיש שיש לכם על מי לסמוך
    • אמינה – כי אתם משלמים כסף ומגיע לכם לקבל שירות רציני ומקצועי

לכן נשאלת השאלה: איך מגיעים אל חברת ביטוח שעונה על כל הדרישות האלה? והאם כל חברת ביטוח שתציע לכם ביטוח מבנה משותף יכולה להציע בדיוק את אותו הדבר? כמובן שהתשובה היא לא. לכן חשוב שתבררו, בין היתר, מה אומרות חוות הדעת. האם, למשל, אנשים אחרים שעשו את אותו סוג של ביטוח אצל אותה חברת ביטוח באמת יצאו מרוצים? לא תמיד זה המצב. חשוב מאוד להשקיע בסקר שוק כזה, כי אם תזדקקו לעזרתה של חברת הביטוח, אתם חייבים להרגיש שיש לכם על מי לסמוך.

אל תוותרו על חבות כלפי צד ג'

תאונות קורות בכל מקום ובכל שעה, ולכך כולנו מודעים. עם זאת, האם עצרתם פעם לחשוב מה יקרה אם תתרחש תאונה כלשהי בשטח המבנה המשותף שלכם? למשל, אם שליח יעבור תאונה במקום? או שאולי הגנן ימעד במדרגות של הבניין על מדרגה שלא תיקנתם כבר שנים? כל תאונה כזאת עלולה להוות אסון גם עבורכם, כי בסופו של דבר, יתבעו אתכם.

לשלם פיצויים למישהו שעבר תאונה בשטח המשותף שלכם זה עלול להוביל לקשיים כלכליים של ממש. לכן, אם תוכלו לעשות ביטוח מבנה משותף שיכלול גם חבות כלפי צד ג', זה מומלץ מאוד.

במצב כזה אומנם יתבעו אתכם, אבל אף אחד מהשכנים לא יצטרך לשלם בעצמו את הנזק. חברת הביטוח תהיה זו שאחראית לשלם לאותו אדם שנפגע. זה יסיר מכם את האחריות ולכן ברור מדוע רצוי לעשות ביטוח כזה עוד היום.

לעוד פרטים לגבי הביטוחים השונים או עלות ביטוח צד ג לבניין פנו אלינו ונייעץ לכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf