חימום תת רצפתי – אם כבר משדרגים, אז לטוב ביותר!

חימום תת רצפתי – אם כבר משדרגים, אז לטוב ביותר!

חימום תת רצפתי בטכנולוגיה חדשנית המבוססת על משאבת חום והזרמת מים חמים במערכת צינורות סגורה. החימום הבריא והאידיאלי ביותר בהשוואה לשיטות החימום האחרות.

המערכת חימום תת רצפתי מותקנת מתחת לרצפת הבית ובהתאם לך אינה גלויה ליושבי הבית. המערכת מורכבת ממערכת צינורות סגורה המחוברת למשאבת חום המהווה מקור חימום חיצוני.

תפקידה של המשאבה הנו הזרמתם של המים החמים דרך הצנרת אשר יחממו את רצפת הבית ומשם את כל החלל באופן שקט אחיד ונעים.

בונים או משפצים בית?

מערכת הצינורות של חימום תת רצפתי, נפרשת בצורה מעגלית ומונחת מתחת לרצפת הבית. בשל כך, מומלץ לקחת בחשבון את תזמון ההתקנה כחלק מתהליך תכנון בניית בית חדש או שיפוץ מאסיבי אשר יכלול את הרמת הריצוף.

המים החמים המוזרמים דרך מערכת הצינורות, מאפשרים את פיזור החום כלפי מעלה בצורה אידיאלית וטבעית מהרצפה. בהתאם לכך, אין צורך בהתקנת גופי חימום בתוך חלל המגורים. יחד עם זאת, מומלץ להתקין את רכיב התרמוסטט בכל אזור או חדר בנפרד לבקרה אפקטיבית ושליטה מלאה. רכיב התרמוסטט הנו רכיב אשר יאפשר לכם לשלוט ולווסת את עוצמת הטמפרטורה בכל זמן נתון.

יתרונות חימום תת רצפתי

  • שליטה ובקרה – באמצעות רכיבי התרמוסטט תוכלו לשלוט ולכוון את הטמפרטורה הרצויה לכם וכן גם את זמני ההפעלה של המערכת תוך ניצול יעיל של אנרגית החימום.
  • חיסכון באנרגיה – המים המוזרמים במערכת הצינורות אינם בטמפרטורה גבוהה, בשל כך, המערכת מאופיינת כחסכנית באנרגיה המשפיעה ישירות על חסכון בצריכה ועלויות החשמל.
  • חופש עיצוב – המערכת מותקנת מתחת לרצפת הבית נסתרת ואינה גלויה לעין. אין צורך בהתקנת גופי חימום נוספים בתוך חלל הבית אשר יגבילו או יחסמו את חופש התנועה שלכם.
  • חימום אחיד ונעים – חימום הרצפה והתפשטות החום כלפי מעלה, יאפשר לכם הליכה ברגליים יחפות בבית ואף ישיבה על רצפת הבית ללא חשש.
  • חימום בריא – החום המופק מן הרצפה נחשב לבריא ביותר, כזה שאינו מייבש את אוויר חלל הבית ואינו גורם לתחושת מחנק.
  • שקט – חימום תת רצפתי מאופיין כחימום ללא רעשי רקע או רעשים נלווים, יחד עם זאת משאבת החום המותקנת מחוץ לחלל הבית, ייתכן כי תשמיע רעש הדומה לפעולת המדחס של המזגן הביתי.
  • ללא חשש מנזילות – מערכת הצינורות הנה מערכת מים סגורה, בייחוד ובהתאם לאופי שיטת ההתקנה ולבדיקתה לאורך כל תהליך ההתקנה.

מכל האמור לעיל – חברת ניו אנרג'י ישראל הנה החברה המובילה בתחום מערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים, המספקת חימום רצפה אקולוגי ובטיחותי אשר יאפשר לכם להנות מחימום נעים בכל חלל הבית.

חשוב להדגיש – על התקנת המערכת להתבצע טרם בניית הבית או כחלק משיפוץ נרחב של הבית הקיים אשר יכלול גם את הרמת הריצוף.

מעוניינים להתייעץ? יש לכם שאלות נוספות שאינן קיבלו עוד מענה? הינכם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf