מתי עובדים עם יועץ אסטרטגי?

מתי עובדים עם יועץ אסטרטגי?

זה לא משנה מזה כמה שנים אתם מנהלים את העסק שלכם, כי בכל מקרה אתם בוודאי מתמודדים עם תחרות לא קטנה. לכן, אם גם אתם שואפים להצליח יותר, לקדם את העסק ולהגדיל אותו, עכשיו זה הזמן לפנות ליועץ אסטרטגי מוכר וידוע. כשמדברים על עבודה עם יועץ אסטרטגי ועל בניית אסטרטגיה לעסק, מדברים למעשה על בניית תכנית לטווח ארוך מראש. לכן, במסגרת העבודה זאת ננסה להבין מה המטרתו שלנו בארגון? מה אנחנו צריכים להפסיק לעשות? מה כדאי שנתחיל לעשות? ואיך אנחנו רואים באופן כללי את העסק של העסק. כדאי לדעת שפעמים רבות ייעוץ כזה יכול לעזור בצורה משמעותית אפילו להציל עסקים. לכן, אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לעזרה לא כדאי לחשוב פעמיים ומאוד מומלץ לפנות כמה שיותר מהר אל יועץ מוביל בתחום האסטרטגי.

איך בוחרים היום יועץ אסטרטגי?

התחלתם לחפש לכם יועץ אסטרטגי ולא לגמרי ברור לכם אל מי כדאי לכם לפנות? מחפשים איש מקצוע משכמו ומעלה? רוצים להרגיש שאתם לא מבזבזים את הזמן היקר שלכם ושאתם מקבלים תמורה מלאה למחיר שאתם משלמים? אם כך, אין ספק שאתם צודקים. כדאי לדעת שאם תעשו חיפוש תמצאו לא מעט יועצים אסטרטגיים שישמחו לעזור לכם בכל מה שקשור לבניית אסטרטגיה לעסק, אך לא כולם מספיק מוכשרים. לכן, כשאתם מחפשים לכם יועץ מתאים רצוי שתבדקו:

  • האם הוא מגיע עם ניסיון רב שנים בתחום הזה?
  • מה כולל שירות הייעוץ שהוא מציע לכם?
  • האם בעלי עסקים אחרים שפנו אל אותו יועץ יצאו מרוצים מהשירות שלו?
  • האם הייעוץ כולל ליווי לאורך זמן או רק משהו נקודתי?

חשוב לברר מראש את כל הפרטים האלה, כי אין ספק שזה ישפיע על ההחלטה באיזה יועץ אתם בוחרים.

עלות שירותי הייעוץ

רוב האנשים שחושבים לפנות אל יועץ אסטרטגי במטרה לקדם את העסק ולמנף אותו רוצים אומנם לקבל שירות מאיש מקצוע מוכשר ורציני, אך לא כולם יהיו מוכנים לשלם מחירים מופקעים תמורת השירות הזה. לכן טוב לדעת שלא כל היועצים שנותנים שירות בתחום הזה גובים מחירים מאוד גבוהים ובהחלט יש מקום לברר גם את העלות. אתם יכולים להרגיש חופשיים לפנות אל שניים או שלושה יועצים, להסביר להם לאיזו עזרה אתם זקוקים ולבקש מהם הצעות מחיר. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מבינים לא רק מה תקבלו בתמורה לתשלום שאתם עומדים לשלם, אלא גם תוכלו לדעת על איזה מחיר מדובר. ייעוץ בתחום האסטרטגי יכול להשפיע בצורה משמעותית ביותר על עתיד העסק שלכם ולכן זה לא המקום שבו כדאי לכם לחסוך. מצד שני, אין סיבה לבחור תמיד את היועצים עם התעריפים הכי גבוהים כי זה לא מה שיבטיח שהייעוץ יהיה מוצלח יותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf