משטחי מטבח – הטרנדים האחרונים בעיצוב הבית

משטחי מטבח – הטרנדים האחרונים בעיצוב הבית

אחת לתקופה מגיח לחיינו טרנד חדש בתחום של עיצוב הבית. אחד הטרנדים האחרונים בעיצוב הבית הם המשטחים המעוצבים למטבח – משטחים המחליפים את השיש המוכר והמסורתי ועשויים מחומרים שונים. משטחי מטבח אלו יכולים להיות עשויים מנירוסטה, בטון, אוניקס, גרניט וכיוצא בזה. לכל חומר כזה יש את המראה הייחודי שלו, הוא משרה אווירה אחרת ויכול להתאים לסגנונות עיצוב שונים. בין אם אתם מעצבי פנים או פשוט משפצים כעת את המטבח שלכם, כדאי לכם מאוד להכיר את האפשרויות החדשות הקיימות כיום בשוק העיצוב.

כשעיצוב פוגש שימושיות

פעם היה נהוג לעצב את המטבח על מנת שיהיה שימושי. השיש הקלאסי היה פשוט הדרך הנוחה ביותר להכניס למטבח משטח עליו ניתן יהיה לעבוד. עם הזמן חלחלה ההבנה כי המטבח, בהיותו חלק בלתי נפרד ואף מרכזי בבית, יכול להיות לא רק שימושי אלא גם מעוצב בצורה שתכניס יופי, צבע ואווירה לבית. משטחי המטבח החדשים מביאים בדיוק את הבשורה הזאת – הם משלבים יחד שימושיות ועיצוב, הם גם יפים וגם נוחים, גם מיוחדים וגם מתאימים לכל עבודות המטבח השונות.

חשוב לזכור כי בבנייה המודרנית המטבח פתוח לעבר הסלון וניתן לראותו, בעבר המטבח היה סגור לכן ניתן היה להסתיר את מה שנעשה בו מעיני האורחים.

משטחי בטון למטבח

כאמור, ישנם סוגים שונים של משטחי מטבח אשר עשויים כל אחד מחומר אחר. משטחים אלו יכולים להיות ממוקמים כמו השיש במטבח הרגיל או על גבי אי במרכז המטבח. אחד החומרים המובילים ביותר בטרנד המשטחים למטבח הוא הבטון האדריכלי. משטחי בטון הם דרך נהדרת להעניק למטבח שלכם מראה מרהיב, יוקרתי ואיכותי. המרקם של הבטון הוא חלק וניתן לקבל אותו בשלל גוונים. דבר זה מעניק למבטח הבטון יתרון רב שכן ניתן להתאים את הגוון שלו לעיצוב הכללי של המטבח או הבית ולהעניק לו מראה כפרי, מודרני, מינימליסטי או מיושן והכל בהתאם לרצונכם. יתרון נוסף של משטחי הבטון הוא שהם מתאימים מאוד גם מטבחי פנים וגם למטבחי חוץ.

החומר של הבטון מעצם מהותו הוא חומר יציב, חזק ועמיד לאורך זמן רב. תכונות אלו של הבטון, לצד היכולת להעניק לו את המראה והעיצוב המבוקשים, הפכו אותו לחומר מועדף על אדריכלים ומעצבי פנים בשנים האחרונות ולא רק בגזרת המטבח. בתוך הבטון ניתן לשלב אלמנטים שונים, ליצור בו גומחות שונות עבור מדפים ועוד. עם זאת, על מנת ליצור משטחי מטבח מבטון או משטחי בטון אחרים נדרשת מיומנות רבה. לאחר שהבטון מתייבש קשה מאוד לבצע בו שינויים. לכן חשוב מאוד לעבוד עם בעל מקצוע מיומן ובעל ניסיון בעבודה עם בטון אדריכלי.

הכתבה באדיבות סטודיו ארטן בטונדה – החברה המובילה בישראל לפיתוח חומרים מתקדמים ומוצרים חדשניים לעיצוב הבית, המשרד או החצר. החברה מוכרת בעולם העיצוב והריהוט הישראלי, כדאי גם לכם להכיר את פתרונות העיצוב החדשניים והאיכותיים של הסטודיו.

צילום: ארטן בטונדה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf