המדריך לקנייה נבונה – איך לבחור מעשנה?

המדריך לקנייה נבונה – איך לבחור מעשנה?

אוהבים את הטעם העסיסי והמרקם הרך של בשר מעושן? כך תבחרו נכון מעשנת בשר.

השאלה הראשונה עליה תצטרכו לענות, לפני שאתם יוצאים למסע חיפושים אחר מעשנת בשר, היא לאיזו מטרה המעשנה מיועדת? יש הבדלים מהותיים בין מעשנת בשר שאמורה לשמש אולם אירועים או מסעדה לבין מעשנת בשר ביתית, גם מבחינת המחירים וגם מבחינת יכולת הקיבול והפונקציות הקיימות.

סוגים עיקריים של מעשנות בשר

  • הסוג הראשון אלו מעשנות פחם – מעשנות אלו פועלות באמצעות הבערת פחמים והן נחשבות לזולות יחסית. עם זאת, כדאי לדעת שלמרות המחיר האטרקטיבי, למעשנות פחם יש שני חסרונות מובהקים: לכלוך רב ועצמת חום לא אחידה.
  • הסוג השני אלו מעשנות גז – מעשנת גז צולה את הבשר באמצעות מיכל גז מובנה במכשיר והיתרון המרכזי של מעשנות אלו זו קלות ונוחות התפעול. החסרונות הן סכנה לדליפת גז, החלפת המיכל כאשר הוא מתרוקן וטעם הלוואי הנלווה לבעירה על גז.
  • הסוג השלישי אלו מעשנות חשמליות – מעשנת חשמלית נחשבת למקצועית ואמינה, היא נוחה לתפעול וקלה לניקוי והעיקר – הטעמים המתקבלים הם עסיסיים בשל הצלייה האחידה של נתח הבשר. החיסרון הוא המחיר הגבוה.

אז איך בוחרים מעשנת? התשובה פשוטה בוחרים במעשנות הבשר של חברת Traeger Grills. מעשנות הבשר האיכותיות והטובות בעולם. שרות לקוחות אדיב, מהיר ויעיל, מוצר עמיד ואיכותי, ומשלוח עד בית הלקוח.

מעשנת חשמלית – הבחירה הבאה שלכם

נקודה חשובה נוספת לפני בחירת מעשנת בשר, היא איכות המכשיר. מבין הדגמים הנמכרים כיום בישראל, מעשנת חשמלית של חברת טרייגר גריל נחשבת לאיכותית ונוחה לתפעול. במעשנת חשמלית של טרייגר גריל תוכלו לצלות נתחים שונים של בשר ואף דגים, מאפים וירקות ולקבל צלייה אחידה ושליטה מבוקרת על עצמת החום, תוך שימוש בכפיסי עץ בטעמים וניחוחות שונים על פי בחירתכם. ומה לגבי המחיר? יש הבוחרים לרכוש מעשנת בשר יד 2, אך רכישה כזו אינה מומלצת מכיוון שלא תקבלו תעודת אחריות ואין דרך לדעת האם המוכר הוא אדם אמין שהקפיד על תחזוקת המעשנה.

בישול במעשנת בשר של Traeger Grills זו חווית בישול ואירוח מדהימה. הארוחה טעימה ומזינה ןהאורחים שלכם ידברו על האירוח עוד הרבה לאחר שיגמר. התקשרו אלינו עוד להיום לטלפון מספר: 1800-10-12-84 או היכנסו לאתר טרייגר גריל בכתובת: https://www.traegergrills.co.il/ והזמינו את מעשנת הבשר החדשה שלכם. תתחדשו!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf