למה כדאי להתקין בבית פרקט איכותי?

למה כדאי להתקין בבית פרקט איכותי?

אתם רוצים לעשות שיפוץ בבית? או שאולי אתם חושבים על החלפת הריצוף בדירה שזה עתה קניתם? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים באיזו אופציה של ריצוף כדאי לכם לבחור. אומנם זה נכון שהשמיים הם הגבול, אך כמובן שיש אפשרויות טובות יותר מאחרות. בשנים האחרונות אנחנו רואים שלא מעט אנשים בוחרים להתקין את הפרקט הכי איכותי שיש בביתם, והאמת היא, שזו יכולה להיות בחירה לא רעה בכלל. פרקט איכותי יכול להיות גם יפה וגם עמיד לאורך שנים, כך שאם אתם כבר משקיעים בשיפוץ כזה, מה פתאום שתתפשרו על פרקט מאיכות ירודה?

איך בוחרים פרקט איכותי?

הדילמה הרבה פעמים היא לא האם כדאי להשקיע בפרקט שהוא באמת איכותי, אלא איך לבחור את הפרקט המתאים. כשמדברים על רכישת פרקט איכותי בהחלט יש טעם לבדוק:

  • באיזה גוונים הוא מגיע
  • האם הוא אמתי או שמדובר על דמוי-פרקט
  • איזו חברה ייצרה אותו

ובנוסף, צריך גם לבדוק מי יתקין לכם את הפרקט בבית. חשוב שתבינו שאפילו אם תיקנו פרקט מאוד איכותי אך ההתקנה לא תתבצע בצורה מקצועית, הרי שבסופו של דבר התוצאה לא תהיה מספיק טובה. לכן, בין אם אתם חושבים על פרקט עץ לבן ובין אם אתם מעדיפים לקנות פרקט איכותי בכל צבע אחר, יש טעם לבדוק גם מי יתקין אותו בביתכם. למען האמת, רצוי לעשות מחקר רציני בנושא ולברר שאתם פונים אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש. בדקו מה כוללים שלבי העבודה של אנשי המקצוע שיגיעו ויתקינו אצלכם את הפרקט ונסו לברר האם מדובר על מומחים שיש להם ניסיון רב. השילוב הנכון הוא בין פרקט מאיכות חסרת פשרות ובין אנשי מקצוע שיש להם כמה שיותר ניסיון.

האם זה יקר?

אתם מכירים מישהו שחולם על התקנת פרקט בבית ולא מעניין אותו לדעת כמה זה יעלה? האמת היא, שבין אם אתם רוצים להתקין פרקט בכל הדירה שלכם ובין אם תרצו לשלב פרקט רק בחלק מסוים, ברור שהמחיר הוא פקטור משמעותי. כדי להבין כמה כל התענוג הזה יעלה לכם בסופו של דבר, צריך לקחת בחשבון לא רק את ההוצאה על הפרקט עצמו, אלא גם את ההוצאה על התקנתו. לכן בהחלט יש טעם לברר האם המחיר הבסיסי של הפרקט שאתם קונים יקר, כמה תעלה ההתקנה והאם אתם מקבלים גם אחריות על המוצר. אל תשכחו שעל מוצרים כאלה חשוב מאוד לקבל אחריות, כי מה בדיוק תעשו אם פתאום הפרקט יתחיל להתנפח? לאבד את הצורה שלו או לאבד את הצבע? אם אתם כבר משקיעים ועושים שיפוץ רציני כזה בבית, אין ספק שמגיע לכם לקבל את הטוב ביותר. לכן כדאי לרכוש פרקט איכותי ולוודא שאתם מקבלים עליו אחריות לכמה שיותר זמן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf